2008年1月17日 星期四

yahoo知識+有趣問題

資料來源:[轉 uwants] yahoo知識+發問紀錄..超好笑問題


1.          九九九報案中心電話幾多號?


2.          母親節將至,我們應該製造更多未婚媽媽來讓更多人體驗身為人母的感受,從而領略母愛之偉大嗎?


3.          點樣先至收服到寵物小精靈入面隻小火龍?係咪要用降龍十八掌?


4.          邊間酒樓有得食祿山之爪?味道同鳳爪係咪差唔多?


5.          尼采憑乜野話「上帝已死」?佢係咪已經寫左上帝個真名落本死亡筆記度?


6.          有冇人有中英文科2008o past paper?


7.          [英語會話]英國語文科會話,我可唔可以用手語同其他考生溝通?


8.          街邊d阿嬸成日一見到我就叫我靚仔,我可唔可以告佢地誹謗?


9.          我朋友失明了,我需要買顯示卡給他嗎?


10.      我而家係咪發緊夢?


11.      我想做變性手術,但係唔知變男定變女好,大家有乜提議?


12.      「有志者鄧竟成」此話何解?


13.      Keroro是否日本甲級戰犯?佢有冇o係靖國神社比人參拜?


14.      浩園幾時開售?幾時開放示範單位?一個單位之實用面積如何?投資升值潛力如何?


15.      徐步高是否步步高DVD機品牌代言人?


16.      邊到可以買到臭狐味止汗劑?


17.      邊款洗衣機洗菜的效果最佳?


18.      頭文字D講到飄移咁好用,咁點解冇田徑選手用飄移過彎既?


19.      奸人堅去左ing會唔會好似莫史迪咁做好人?


20.      點解傳媒可以登樂樂盈盈的裸照?


21.      邊度可以辦理去天國?工作簽証?有冇綠咭可以辦理?


22.      長江七號有幾寸長?幾時會射?耐久力如何?


23.      今日食食下飯,俾NOD32掃到我話我係毒男,隔離左我,飯都未軍_xA點算?


24.      如果個狗主同佢狗隻發生性行為,而不幸隻狗去世,咁可唔可以向公司請喪假?為免被檢痴胡亂檢舉,我想用隱形墨水回答,邊度有得買?


25.      最近每朝都見到區議會候選人同街坊講早晨,幾年先見到,點樣紀念呢?時刻好?趙兩粒益達有助防止蛀牙,咁只食一粒係唔係有助蛀牙?


26.      為甚麼娘親都叫一群壞朋友做丫豬同丫狗?其典故是甚麼?


27.      小時候,老師說地球叔叔生病了;中學時,地球伯伯也;現在是否應說「地球人瑞生病了」?


28.      知識豆可唔可以種出南瓜?需時幾耐?我想好好灌溉,咁又等唔等得切下年?萬聖節?


29.      點種有機傻瓜?同普通傻瓜有咩分別?


30.      邊度有得捉竹蜻蜓?最重可載幾公斤?我唔想迫巴士


 


=================================


佢地問d問題咁深,我就唔識答佢喇,你呢?


唔好意思,我呢排比較忙,仲未有時間畫畫寫blog

沒有留言:

張貼留言