2007年10月4日 星期四

一年前的飯局

~這是2006年10月5日的日記~

今日真係好好好開心呀^o^ 晚上約左一班blog友(共13人)去佐敦「不倒翁中日料理」度打邊爐。

呢班blog友個個都係畫畫高手黎架,我一直都未見過面,第一次見佢地.. 原來個個都係後生仔。

佢地咩職業都有,有畫家、designer、銀行、學生等..


佢地有個習俗,就係會拎住畫簿,叫新來的人畫一頁畫比佢地keep,嘩.. 好正呀.. 下次我又要做


好開心終於見到「師姐」丸丸和畫家大師「咳神」,仲有勁欣賞佢o既風格「009」,咦?原來「馬永成」大師都有出席唷!

呢間酒樓算係中上價錢,大家都唔敢叫太多,直至paul大師黎到,佢即點左個「全酒樓至大的象拔旁」和「海鮮刺身」,話入佢數,好豪呀~~~~~~~~~~~~~~~~

佢每一句說話都教曉我地好多道理,食野好有口味,佢叫左壼「人參烏龍」,飲時是烏龍茶,飲完後口裡陣陣甘甜味,好正,好清新。....

===============================

不經不覺,認識你們一年了,這一年變化得有很多,體會也很多。有的相遇了,有的相戀了,有的失蹤了,有的新朋友加入了,圈子越來越大,我們的友情也越來越強。



那是<星夜>先生畫的我們這一班!

這一年,大家也朝著目標出發,有九位陣容強大的朋友組成了 ,還出了Y9畫集,

而我和幾個blog友每星期也會去畫室上人體素描練習練習,另一方面,大家的關係也漸漸起了小革命,見下圖:



引用咳神的畫

 

謝謝你們一直對我的照顧,並體諒我這一年在說話/行為/思想上的過失,

但願我們的友情繼續延續,我愛你們

沒有留言:

張貼留言