2007年7月25日 星期三

談港女

前天我坐車,無意聽到2個年輕男士的對話。

A:你下個月結婚,恭喜哂!幾時帶你未來老婆比我睇?

B:佢依家仲係上面,點帶佢黎見你喎!

A:咁對方父母有冇要求要咩禮金聘禮咁呀?

B:咁又冇喎!佢地只係想見下我父母咋!
我依家仲係失緊業架,比著香港D女仔?冇份高薪工,又冇十萬八萬都唔得啦....

香港女仔真的這樣貪慕虛榮嗎?

那天晚上,乘車回家,聽到一個拎著個名牌手袋,約20歲的少女高談闊論...

「我不能容許我用呢部english ver.的電話去打中文囉!唔理對方識唔識睇,無謂就佢降低自己啦!」

「我係有鬼仔溝的!鬼仔鐘意我呢類o既女仔,夠silm,又玩得!」

「桌球呢d咁貼身o既活動,一定有人教你o既!」

「幾靚仔都冇用啦!廚師咋!佢冇學位,又唔識英文,咪只會攪到我好煩?」

「佢咁醜樣!我點介紹我d朋友佢識呀?」(仲有其他金句,算了吧)

 

我作為香港女性的一份子,聽到這些說話,我真係好有衝動想鬧爆佢:「簡直影衰我地d女仔!」

怪不得咁多港男都怕怕啦!(下刪10000字....  唔想討論了!)

================

p.s. 家長指引:以上例子只是個別的,請各位不要一竹干打一船人,並不是每位女性也是這樣的! (至少我身邊的朋友一個都唔係!!)

你身邊也有這樣的「港女」嗎?

============

下回預告:c飲c食

沒有留言:

張貼留言