2007年6月9日 星期六

印尼訊報003+tag game



==========================

遊戲規則... 試說明5項你最想要的生日禮物OR 聖誕禮物和點名10名網友不能有重覆AND順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了

我最想收到既生日禮物:三個願望!

1. 點你的人是誰? Alvin

2. 你跟他是甚麼關係? 娃友 + 合作伙伴

3. 寫出你對他的5個好印象?
勤力、對創作充滿熱誠、對娃充滿熱誠、心地好、努力邁向目標

4. 他對你做過最深刻的事 ...
燙左兩件一大一細的c飲c食tee 比我

5. 他跟你說過最深刻的說話?
你d咭冇哂貨喇,幾時番貨?

6. 如果他變成你的情人,,,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?
你對我好時我對你好!

7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?
我嬲人唔會嬲好耐架喎,憎恨係一件好辛苦o既事!

8. 現在你最想他對你做的一件事?
將c飲c食越推越勁..嘩哈哈~~~~

9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
一個失去信心+表達能力奇差的小女孩

10.自己想成為的理想類型是?
人人愛我,我愛人人

11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:
請多多支持買番本「c飲c食.美食回憶」 啦~~~ ~~~~

仲要支持黎緊Y!9推出的畫集呀~~~~ (雖然冇我份,但佢地真係有團火架!!!)

12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人
唔傳喇~~ 想玩就玩啦^^

沒有留言:

張貼留言