2007年4月25日 星期三

*新書慶祝聚*

繼續徵求你與阿B的合照

http://www.cecidesign.com/book/photo/index.html?detectflash=false

===============

你們對我實在太好

,好開心呀


 

引用跌倒的文章:

咁多位、早幾日我未話我地好 blog 友 - 思詩、佢個 blog 出左書啦 ! 大家有冇買返本支援下呢次 yahoo blog 界既盛舉呢 ? 如果有買、有冇諗過可以同當時人慶祝或 law 簽名呢 ?


係來緊既 5月1日、我地會搞個慶祝聚會、到時歡迎一齊來開心下丫 !!!

地點 : 油尖旺一帶、確實地點、會稍後公佈 !!!

日期 : 二零零七年五月一日

時間 : 下午三點開始.

點認我地 : 大大本 "C 飲 C 食" 企係檯度 !!!

暫時出席:跌倒 ,小丸記(肥安) ,DummyskytakaCaCa++魚魚 ,魚魚 FDS X3 edmond、唐華、YIYE,思詩  (12位)

報名到幾時 : 因時間近迫、到 4 月 27 號為止! (要 book 位同睇下果度夠唔夠坐嘛,如果多人,便要包場了)

注意事項 :

1) 因暫時人數未定、所以暫未知會否包場來玩、(如果人數夠要包場、每位費用約在 hk$100-hk$150,視乎人數越多越抵),如人數少,可以不包場,到場的朋友,請最少幫襯一杯飲品 !

2) 如果會出席的朋友、請私人留個名給我或 思詩 或 小丸記(肥安) 、最好比埋個電話,電郵 我地、方便聯絡嘛 ! 


如果大家有興趣一聚的話,歡迎按以下連結報名。
由於要預計人數,請盡快答覆,謝!

http://hk.myblog.yahoo.com/catdog-tito/article?mid=13901&prev=-1&next=13882

 

第一次這樣公開,有點覺得不好意思,請不要對我的樣子存有幻想,不然你會後悔的。

到時見

=================

P.S. 旺角田園書店全店九折,放在食譜裡的!

沒有留言:

張貼留言