2007年2月8日 星期四

雞蛋仔仔正式進駐部落格


下篇起,將會有新連載,名為「雞蛋仔仔」,會不定期刊載。

創作背景:
第一代雞蛋仔仔的蛋印出現於05年的年宵市場,由於正直雞年,當時兩位設計師Albert和Ceci也想設計一樣關於雞的產品,某日,一包熱烘烘的雞蛋仔從天而降落其中一位設計師的頭上面,設計師一怒之下就把全包吃進肚裡去,最後便引發「雞蛋仔仔」這概念公仔了。

半年後,經過多次反覆的修改,終於設計了第二代的「雞蛋仔仔」,亦即是現有的樣子了。

24 則留言:

  1. 粉紅色係咩味呢 ?

    回覆刪除
  2. 雞蛋仔仔!? 我淨係知我屋企附近間雞蛋仔要排隊~~ b^^

    回覆刪除
  3. 真係未見過喎,唔知今年會唔會見到呢

    回覆刪除
  4. 好kawaii 呀。有無幫佢地起名?

    回覆刪除
  5. 好得意.. 不過唔知整倒成品出嚟會變成點??

    回覆刪除
  6. 嘩! 雞蛋仔... 係我除sushi 之外, 最鐘意o既食物呀 ~~ ^O^ !! 最中間個隻個樣好威~ xD

    回覆刪除
  7. 你既靈感幾得意噃

    回覆刪除
  8. 現時點 嗰檔嘢關唔關妳事?

    回覆刪除
  9. 好攪笑呀,雞蛋仔仔.

    回覆刪除
  10. 正喎~~我好鍾意食架~~~

    回覆刪除
  11. 回hand, 謝謝您 回waihocomics, 你見到個度有得賣? um..那應該是代理商的事了 我其實都唔係好清楚..haha 回天秤座, 哈.. 謝謝您,希望你會鐘意啦 回009, 唔好期望太高,我驚之後你會失望 回fantasimoon, 哈.. 佢個樣好似話:食我啦!!! 咁囉 p.s. 我見到電視有你囡囡「黛玉笑了」 恭喜 回oe, 有呀.. 下回會講 回TAKA, 哈哈.. 今年應該都會見到 但唔會係年宵 回風祭將SHO, 哈.. 真係咁好味? 回跌倒, 下回會分解

    回覆刪除
  12. 回之a, 稍後會揭曉

    回覆刪除
  13. 回World_Beater , 我都好鐘意食 ,格仔餅和雞蛋仔,好難揀呀

    回覆刪除
  14. 我最愛雞蛋仔仔 一見到就想食佢

    回覆刪除
  15. 好得意喎.好耐都冇食過雞蛋仔lu...不過我都係喜歡食原味多d

    回覆刪除
  16. 超可愛的雞蛋仔仔~~有冇格仔餅表哥呀!

    回覆刪除
  17. 見過你o既設計la,我當時都覺得很特別。很是本土,努加啊!加油。

    回覆刪除
  18. 口水已流滿鍵盤

    回覆刪除
  19. 好期待「雞蛋仔仔」呀 ~

    回覆刪除
  20. 回絲絲, 謝謝您,希望唔會令你失望 回懶貓, thanks ar 回發黃照片 小心水浸鍵盤呀 回小丑.醜怪仔, 哈..謝謝您 你在那裡見過的? 回dummysky, 格仔餅表哥係好遙遠o既地方 回魔鬼, 好多人都鐘意原味 回caca魚魚 唔好食佢啦,欣賞佢多d啦

    回覆刪除
  21. wow~~ 好似見過 「雞蛋仔仔」 的產品, 原來是你呢~~~!!

    回覆刪除