2007年2月19日 星期一

我的內心世界


這就是我。。。

======

謝謝各位的關心,放心吧..我沒有事!

^^ 此篇文章我暫不作出回應,請見諒

19 則留言:

  1. 嘩,你o既內心世界好sexy呀

    回覆刪除
  2. 輕鬆點看這個世界吧,你不是井底之鼠呢,比d信心自己,努力呀

    回覆刪除
  3. u are who u are... 不能太自閉, 打開d好.....

    回覆刪除
  4. 間唔中收埋自己好喇~

    回覆刪除
  5. 新年流流開心d啦~

    回覆刪除
  6. 後生女,開心 d 啦! 我地一班 blog 友支持你架!

    回覆刪除
  7. This is YOU? I don't believe. Happy New Year!

    回覆刪除
  8. 打開你心裏面度牆 就有一整片既藍天~!!! 你既內心唔似係咁架喎 你應該係開心果類型黎架ma~~~!! 係架喇~~ 信我啦~~

    回覆刪除
  9. 有時用真實的自己面對世界, 可能會比較簡單

    回覆刪除
  10. 見過你兩次, 看過你的相, 你是內在缺乏自信所形成的悲觀性格呢 !! (我感覺的 hehe) 都是老土的說, 平常對人對事對自己不要太著, 人自然會會越來越開朗呢 !!!

    回覆刪除
  11. 下... 點解你會係咁架... 聽你電台做訪問 覺得你都好可愛好活潑 只係欠少少自信 但無估到你係咁... 畫中的你 你用你最靚o既野包住真正的你 你係唔想其他人, 包括你屋企人, 知道你內心的恐懼 畫中的你無眼睛 你係唔想面對現實世界 還是唔識點做, 想逃避呢? 畫中的你係裸體的 而且用自己身體緊緊抱著自己 你可能以前受過傷害 個種傷可能等同被人脫下衣服一樣咁傷 於是乎你啟動自我保護機制 無人可以真正了解你 除非你願意解除你的自我保謢罩 但你會怕你親人, 朋友擔心 所以你將保護罩外圍包裝得好靚 令人覺得你無問題 但內在的你係裸體的 所以你會緊緊把守你最後防線 但畫中無好凶惡的生物 圍住你的外牆都係好軟弱的植物 所以你唔會好惡咁對人 即係唔會好惡咁去保護自己 反而係好消極咁對抗外來的侵略 你好容易會受傷害的... 勇者去左邊呢?? 要搵人畫個勇者保護佢...

    回覆刪除
  12. 謝謝各位的關心 放心吧,我沒有事^^ 只是想抒發一下而已.. 很高興在此blog認識到各位 或者.. 呢2幅畫實在太悲喇~ 我會繼續努力,做到最好,不負各位的厚望

    回覆刪除
  13. 新一年有新希望的!!!

    回覆刪除
  14. 希望妳開心一點啦.祝新年快樂.

    回覆刪除
  15. 做乜咁悲呀~下次見到面時請你食雞旦仔吧

    回覆刪除
  16. 唔知點解, 有種感覺好特別, 唔識形容, 覺得好似自己......

    回覆刪除
  17. 藝術家都是感性的,有時情緒的起伏會加強創作的靈感,所以希望你沉思一會就重展你笑臉。(不過不知躲著的你,又否忍著笑而曲著腳呢?)

    回覆刪除