2007年2月15日 星期四

拋棄時間的人,時間也會拋棄他。



 


 

29 則留言:

  1. 哇係~~突然咁深既!?等我消化下先........

    回覆刪除
  2. lee幅畫好有style呀... 但怎樣拋棄時間呢?

    回覆刪除
  3. 攪咩呀你? 莎士脾喇都出埋?

    回覆刪除
  4. 思詩做咩突然咁感性呀~~~

    回覆刪除
  5. HALO~ 我今日都有去lamma island玩~ yoyo 我臨走行去裕樹灣pier搭船,經過你到過的turkey cusine restaurant 哈,入面幾好呀~ 不過..好怕佢要做蝕錢生意呢

    回覆刪除
  6. 咦 少見既題材喎~~!!! 你畫起黎灰得黎又好得意~~

    回覆刪除
  7. 找來找去也找不到你的email 好啦 唯有留個私人回應給你啦~~ 你可以到www .netpiaus.com dowload一個叫 PC clean的程式,他可以查殺有害程式,可以解電腦比正常正況下執行過慢的問題,可以解決電腦頻繁跳出廣告及首頁被改動等間碟病毒問題,可以解決spyware , adware等有害程式威脅~~'費用全免噢~ 希望幫倒你啦!!

    回覆刪除
  8. 越接近光速,時間變得越慢,若以光速飛行,時間幾乎停頓下來..... 愛恩思坦

    回覆刪除
  9. 回星夜, 哈哈.. 呢句仲深過我個句 唔明呀>.<~ 回輝, 嘩..謝謝您呀~~ 個隻軟件好厲害呀 等我一陣返屋企試試先 thanks 回amy, 對呀..佢間店有時都幾冷清..haha 太多競爭對手了 回羊咩咩. 我都想知點解咁灰 回taka, 我都想知點解咁感性 回world_beater, 咮~~~~~~~~~~~~~ 回009, 呢期玩深奧..嘩哈哈 回caca魚魚, 如果你浪費時間,你之後就會後悔架喇 回風祭將sho, 哈哈..我都消化緊星夜個句

    回覆刪除

  10. 咁就要stand up ,唔好浪費時間la...不過年廿九,都係唔係好想出門口

    回覆刪除
  11. 幅畫畫得很美吧!加埋d字,成個構圖很好啊!good!

    回覆刪除
  12. .... 看完... 突然有d好感慨同好灰tim~~~ 你冇事嘛~

    回覆刪除
  13. 多謝你提醒我arrrr*

    回覆刪除
  14. 今天張畫好像好傷心喎.係咪我的錯覺呢?

    回覆刪除
  15. 珍惜時間的人,時間未必珍惜他

    回覆刪除
  16. 咁就要活在當下啦,祝你新年快樂呀.

    回覆刪除
  17. 新年唔好咁沉重啦~! 哈哈!! 祝妳新年快樂!

    回覆刪除
  18. 講得好啱...

    回覆刪除
  19. 好鍾意呢句, 好感性,但又講得好, 仲要襯埋幅畫。 正!

    回覆刪除
  20. 病了好一陣子,我唯有多睡覺...以時間來換取睡眠

    回覆刪除