2007年2月24日 星期六

118-友情朱古力

好友caca.魚魚某個農曆新年到我家拜年,由於她熱愛吃朱古力,她的賀禮揀選了「ALMOND」杏仁朱古力。2位妹妹也是朱古力的狂熱份子,看見這禮盒,兩眼發了光,加上我,我們三人很快便把它清掉。

上一個聖誕節,七位好友一起交換禮物,妹妹和魚魚也有份兒出席。妹妹揀選了心愛的「ALMOND」作聖誕禮物,期望魚魚幸運地抽中。

可惜,那幸運兒是一位不愛吃朱古力的朋友,魚魚和妹妹也流露了失望的表情。

但過了一會,魚魚和妹妹還是禁不住誘惑,搶了那盒杏仁朱古力過來。

那個晚上,我們一邊聊天,一起分享這盒朱古力,渡過了溫暖的平安夜。

今年的農曆新年,魚魚如常到我家中拜年,賀禮又是「ALMOND」!

那是我們友情的朱古力呢!

22 則留言:

  1. LOVE LOVE CHOCOLATE 杏仁與朱古力是絕配呀!杏仁朱古力萬歲

    回覆刪除
  2. 我都鍾意食呢款朱古力,真係好好味。

    回覆刪除
  3. 我超級中意食朱古力架...

    回覆刪除
  4. 友情的朱古力,我可是從沒收過呢

    回覆刪除
  5. almond 朱古力, 只係睇名我其實不太記得.... 但睇左你幅畫就即刻記得... 仲記得咬落去係點tim~~ ^__^ 好味~!!

    回覆刪除
  6. 我都超級love chocolate, 不過由1月開始食得好多,e家仲未食得晒d chocolate...

    回覆刪除
  7. ...問題不是食唔晒,係已經肥過肥仔,又重左幾磅lu

    回覆刪除
  8. 哈哈友情的朱古力不錯呢.

    回覆刪除
  9. 我又好中意朱古力

    回覆刪除
  10. 我就情人節就會送朱古力俾d朋友同同事啦...

    回覆刪除
  11. 我也是朱古力的粉絲呀 ~ 好耐冇食「ALMOND」朱古力喇 ~ 最近新年我食 口左 好多好多朱古力 ~ 特別係金莎 ~ 諗起都開心 ~

    回覆刪除
  12. 好也很喜歡吃這Almond朱古力的! 你的圖畫得好靚,我係你忠實粉絲,請問你用乜software/工具畫的?

    回覆刪除
  13. 回 kellibellahk , 哈..謝謝您的支持^^ 我是用photoshop這軟件加上wacom手繪板畫的 這2樣工具實在太偉大了 回絲絲, 哈.. 我都係呀 今年好多親戚都送金莎朱古力>v< 不過成日都擔心d朱古力有蟲又假 或者早一兩年新聞報導得太多假的金莎了。 回oe, 哈..我同事和朋友也有自製朱古力送比我地 回無蹟, yeah~~ 又一粉絲 回魔鬼, 雖然一盒不是好貴 但那份真摯的友情是不可取替的 回懶貓, 哈.. 那我諗你要做多d運動喇 回chris, 謝謝收看 回fantasimoon, 其實我都唔係好知呢隻叫咩朱古力 我都係認盒唔認名的 回mila, 哈..或許你們的友情是以第二樣的禮物作代替呢 回mrs. dinnaz,. 和我妹一樣呀 回懶蟲, yeah..尤其係入面d果杏呀..對皮膚靚靚架 回caca, 錫哂你

    回覆刪除
  14. 我都不太好朱古力 ~~

    回覆刪除
  15. 呢隻我都鍾意吃呢

    回覆刪除
  16. 杏仁配朱古力, 又香又無咁甜, 不錯呀 !

    回覆刪除
  17. 回win win夫人, yeah.. 我都有同感呀 回羊咩咩, 真好,同我好夾 回小丸記, 點解叫肥安?@@ 回宇,

    回覆刪除
  18. 乜caca魚魚成日都買「ALMOND」杏仁朱古力, 可想而知, 話時話, 佢都請過我食:)

    回覆刪除
  19. 哈哈....唔係吹水...我都鍾意食朱古力架....

    回覆刪除
  20. 十卜十卜
    借相相,ok?

    回覆刪除