2007年1月26日 星期五

爛笑話

下次blog聚可以玩下

================

01巴斯光年殺左條龍之後變左咩?殺龍巴斯

02當你看完A片後要作什麼?看B片!VCD是分開兩隻的唷~~!!

03咩植物識溜冰?花,因為花式(識)溜冰

04皇后似咩?似廣場,因為皇后像廣場

05咩玩具唔可以係船玩?爆旋陀螺

06郭富城唱咩歌?唱"這歌";去中國唱咩?"唱"人民幣

07讀完中五讀乜?讀下午

08點解唔可以係船上講笑話?因為個海聽到會笑,咁就會引起海嘯

09食乜野昆蟲會瘦?蟻...因為食蟻瘦

10用身體上邊樣野可以修飾雙手?答案係毛髮(毛髮可修飾的一對手)

11機械人最鍾意扮咩?扮焦

12.1+1 幾時會=3?錯個陣

13去小明屋企禁極門鍾佢都唔開,最後講左一句乜小明先去開門?「我來自德成」

14樹邊部份最得閒?葉!因為「葉得閒」?

15微分 sin 同 積分 sin 分別係咩呢?係「設計」同「入面」(d-sin 同 in-sin)

16原來「瑜珈」的創辦人係兩個中國人,但係佢地只係創立左一大堆理論,佢地究竟係邊個呢?孔子、孟子


17月經來為什麼不能吃健達出奇蛋呢?因為會讓你驚奇不斷...

18達文西密碼上面是什麼?達文西 login...

19世界上最貴既係咩菜?係「巴菜」

20食得檸檬多會傷架喎,傷咩呀?傷心囉

21豬肉榮賣豬肉,菠菜蓮賣菠菜;咁衛蘭賣咩?「My love my fate」

22鯊魚食左紅豆會變咩?紅豆沙

23檸檬最怕咩生果呢?柑!(柑橘檸檬)

24估一句英文:「ABAABBBBBBBBABABAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBABABAAABAAAAAA」。(Long
time no C)

25窩打老道的老豆叫咩名?窩打老豆

26小明自己做暑期作業,第二日,佢死左,因為自作業,不可活。

26 則留言:

  1. 正呀, 我最鍾意達文西login~~~

    回覆刪除
  2. 笑死ar 我同我bf係度玩問答tim ar^^y

    回覆刪除
  3. ....haha..!! 有D睇過.. 我問妳..一個肥仔喺10樓跳落黎變左乜?............................................................................... ................................................................................................死肥仔..

    回覆刪除
  4. ccccccccccccccccc睇完之后我好想打妳..!!

    回覆刪除
  5. 雖然係爛笑話...但係我都睇晒...最鍾意係13!笑爆....

    回覆刪除
  6. 得!!!!!笑爆~~~~不過間中有一兩個唔係好明...

    回覆刪除
  7. 路過=) 幾搞笑呀 不過11同19我唔明呀

    回覆刪除
  8. 回畸.kay, 11係機械人成日都要發出「扮蕉扮蕉」聲架嘛 而19我都唔係好明 回world_beater, 我有部份都睇唔明 其實未修改時仲有好多題架 不過個d實在太費解,所以我del左 回米sir, 哈哈..x2丫 回阿臣, 嘩哈.. 我都笑爆呀 回之a, 哎呀~~ 投降了 回怨念女孩, haha.. 我都同我妹玩問答 不過佢一條都答唔中 回我幽, 嘩嘰嘰.. 最緊要你鐘意

    回覆刪除
  9. 快d叫小丸記睇啦~ 送多一條, 蚊最怕咩?水 因為蚊怕水

    回覆刪除
  10. 咁既iq題都有人諗得出~~ 真係笑死人咩~~

    回覆刪除
  11. 13去小明屋企禁極門鍾佢都唔開,最後講左一句乜小明先去開門?「我來自德成」 因為 lei 句有我男朋友個名---小明(因此特別引用)...其實點解唔係芝麻開門既?

    回覆刪除
  12. 哈哈 ~~ 我好多都未聽過 ~~ 你應該記下來 ~考下大家

    回覆刪除
  13. 呢啲真係要袋住一打半打黎過時過節招呼親朋戚友!

    回覆刪除
  14. 好好笑 我都未聽過

    回覆刪除
  15. 哈哈, 估唔到你畫畫得, 依家先知連講笑話都咁得!

    回覆刪除
  16. 呢堆笑話正到......可以同小丸記個d比美~~!!

    回覆刪除
  17. 回風祭將sho, 小丸個d其實都好好笑的 回棉花糖, hee~~~ 都係咁岩見得意所以同大家分享 回凡人一個, 有d我都冇聽過 回昌, 嘩嘰嘰,隨便打包啦 下次要聽你講笑話 回小丸記, 我記得我地問過第1同埋14 回小彤, 哈..有冇睇宣傳易那個「賓賓」廣告呀? 回輝, 哈哈..其實真係幾好笑的 回mug師奶, 回009, yeah~ 下次一齊玩icq

    回覆刪除
  18. 哈哈哈...好搞笑...我copy左比我D朋友仔睇..實笑到佢地碌地

    回覆刪除
  19. 回小花, 哈.. 我睇完都忍唔住笑 回星夜,

    回覆刪除
  20. 果然係爛笑話..
    不過都幾好笑..
    只是唔明16點解??

    回覆刪除
  21. 有搞笑呀! 我個BOLG都有笑話!

    回覆刪除