2007年1月10日 星期三

112-撈飯飯

白飯太單調了!

兒時的我甚有偏吃的習慣,每遇見當餐不喜歡的餸菜時,我總喜愛取半磚腐乳伴白飯,加上餸菜,那便可吃一整碗了,媽媽常說這是「折墜」行為。 (小朋友不要模仿唷)

有時,我亦會以蠔油去伴飯,不過總有失手時候。下得太多,飯變得更咸。

兒時的某個冬天,我們總愛打開飯煲蓋,把蛋汁淋在剛熟的白飯上,再焗一焗,一會兒,便成雞蛋飯了。

我亦試過,放學買了幾包紫菜,偷偷的趁媽媽不在意時,把紫菜包熱飯,很好吃呢!

25 則留言:

  1. 我都好耐冇食過腐乳喇~~~以前屋企唔夠餸或者食麵既時候我都會加番舊架,真係好好味~~~~

    回覆刪除
  2. 係啊~我一無"送"食個時就搵D野撈飯~ 我鐘意食欖菜(不過都係"送捉"好味D XD) 雞蛋飯好正 講到流晒口水

    回覆刪除
  3. 我屋企唔俾腐乳撈飯, 但我男友家會係年初一同食素嘅時候放一d腐乳係枱俾人撈飯食! 我自己都係鐘意用餸菜汁撈飯食!

    回覆刪除
  4. 哈哈~~~我細個時都係咁架~~~~大左都會咁食~~~

    但最近尿酸高過頭~~~~~唔食得lu~~~

    我估妳同我差不多大~~所以經歷既童年都有好多野大家都經歷過.

    唔知妳有冇食過試過,吹糖膠~~~吹得夠大那個叔叔就會給你一個用模制的吹糖膠給你的.仲有就係睇人整泥膠公仔,有人擺檔我就踎係度睇佢點整架啦~~

    回覆刪除
  5. 我記得隔離屋的小朋友喜歡用茄汁撈飯~

    而我就鐘意用蒸魚剩下的豉油汁撈飯~一流﹗

    回覆刪除
  6. 喔 .......我屋企隻肥仔豹都係喎, 一見到d餸唔啱食 , 就用腐乳撈飯, 所以屋企一定要有一樽架呢

    回覆刪除
  7. 我細過多用豉油撈飯呢! 簡單ma~~

    回覆刪除
  8. 腐乳撈飯~~正! 腐乳搽餅乾~~仲正!!

    回覆刪除
  9. 諗起豬油撈飯... 正 可惜九龍城間豬油撈飯執左

    回覆刪除
  10. 我細個反而好唔鍾意食腐乳...

    回覆刪除
  11. 以我記憶, 我只係食過一次腐乳咁大把, 仲要唔記得係點o既味..^^" 不過細個時, 我鍾意用蒸魚d豉油汁撈飯, 仲有仲有-- 咸魚撈飯!!!

    回覆刪除
  12. 我小時候都很喜歡腐乳和豉油撈飯架

    回覆刪除
  13. 回小茵+oe, yeah..和我一樣 回王大小姐, 咸魚也是一個不錯的選擇>v< 不過小心有骨啊 回009, 咁大個呢 回米sir, 豬油撈飯都好正 不過小心肥肥啊 回dummysky. 我以前個老闆都好鐘意用腐乳搽餅乾架 咁就可以當一餐喇 回mug師奶, hee..好多小朋友都會咁 回goosy, 茄汁炒蛋好正 回通心粉, 糖膠反而唔係好知 泥膠公仔正呀>v< 係咪個隻叫塑面? 回棉花糖, 噢... 我身邊朋友都開始吃素了 回sonia, 欖菜?同唔同炸菜架 回taka, 正

    回覆刪除
  14. 我都喜歡找東西撈飯.例如醬汁.但經常俾媽咪話

    回覆刪除
  15. 我就勁鍾意食腐乳~

    回覆刪除
  16. 我最鍾意就係用照燒汁撈飯,超好味!!

    回覆刪除
  17. 我都係食飯食得有d…… 買個飯盒返黎,汁鋪面,我一定撈到「暈」晒,先食。 好係……唔美觀!

    回覆刪除
  18. 回eowplum+魔鬼,, 我亦都勁鐘意撈汁 太肥了~~~~~~ 回rachel, 照燒汁,諗起鰻魚 回咳神+小丸, 得閒食下腐乳也不錯 回跌倒. 不過大個左對蠔油反而麻麻了

    回覆刪除
  19. hihi,路過的,你畫得好靚啊!!! 你上面所講ge方法,我細個都有試過, 最正係腐乳&紫菜, 真係好好食!!!

    回覆刪除
  20. Fatgarfield 肥加菲2007年1月16日 晚上8:51

    Very cute bowl of rice! I've never been a fan of 腐乳 but like to eat it from time to time.

    回覆刪除
  21. 回fatgarfield, 下次試下用腐乳搽餅乾呀 好多人都話味道不錯 回echo, 紫菜飯都好味^^ 細個貪得意將四州紫菜整碎佢 扮日本飯..haha

    回覆刪除
  22. 我都幾鐘意腐乳撈飯 ~ 仲有腐乳撈菜都好好味 ~

    回覆刪除
  23. 我唔多鍾意食鹹既... 我通常喺糖水撈飯.甜醬撈飯.. 仲試過益力多撈飯... PS..餅幹撈腐乳.. 又甜又鹹..會唔會好奇怪ga?..

    回覆刪除