2006年12月12日 星期二

108-煎紅腸

尤其係外圍煎至脆卜卜最好味

 

====================================

原來,沒有blog的日子,生活倒是無聊心掛掛

我諗.. 我中左blog毒了

18 則留言:

  1. 我冇上幾日,一番到黎就話要停...

    回覆刪除
  2. haha 好多人都係咁講, hahaha

    回覆刪除
  3. hahaha..........失去才懂得真惜.

    回覆刪除
  4. 回chris, 多謝您^o^ 感動ing 回跌倒, 我相信你都係其中之一 嘿嘿 回009, 哈哈,去旅行有冇掛住寫blog呀 回小腳板+lovely girl 15/16, 唔睇唔舒服

    回覆刪除
  5. 我都認同.今次到紅腸喎

    回覆刪除
  6. 我也愛煎紅腸,讀小學時經常食學校對出小食檔的煎紅腸 ~ 現在好懷念呢 ~

    回覆刪除
  7. 見到好肚餓

    回覆刪除
  8. 我特別中意食紅腸頭, 好味!好味!

    回覆刪除
  9. Yes! but eat with soy sauce will be better. By the way, You are really cute!

    回覆刪除
  10. 如果那天放工不是太累,我也會blog番一粒鐘以上...我也中了blog毒

    回覆刪除
  11. 細個時, 阿媽好鐘意煎香D紅腸片, 再落隻蛋去煎~好味好味~

    回覆刪除
  12. 哈, 咁岩嘅, 我今晚嘅晚餐都有煎紅腸呀! 不過我屋企有時煎左d紅腸後會再加d豉油, 都好好味架! 另外, 我都好應同, 尋日開唔到個 blog, 竟然有d失落嘅感覺呀, 好down呢!

    回覆刪除
  13. hi~ 第一次留言, 你好! 細個阿媽有一排好鍾意煎紅腸俾我同細佬做午餐, 我地好愛呢味餸!

    回覆刪除