2006年11月16日 星期四

format your memory

一段段過去的回憶,

逐一被時間偷走了...

很想想起...

卻很矇矓...

 

這刻,我只想保留這一區域,

求求你,別將這裡格式化

好嗎?

 

=======================

不好意思,這星期工作很忙,家中電腦又format,畫作很少... 

17 則留言:

  1. 时 间 就 是 那 么 残 酷 , 我 们 不 能 反 抗 最 后 只 好 接 受 。 活 在 世 上 好 悲 哀 。

    回覆刪除
  2. 天氣凉了,也要小心身體健康勿捱壞身子呀!

    回覆刪除
  3. 人愈大愈懷念昔日的時光~~唉!

    回覆刪除
  4. 加油啊!!!!! 等你既新作品呢~~~

    回覆刪除
  5. …慢慢來啦…

    回覆刪除
  6. 回VOODOO_child + world_beater, 多謝你地 回dummysky, 我老了 回跌倒, 梗係未啦>.<~ 仲未得閒裝番d野呀 或者遲d又要請教你喇 回chris, ^^ 大家咁話,著多件3呀 回black angels, 有時會想要多一點時間 有時又想時間快快溜走

    回覆刪除
  7. 有時有些回憶真的令人懷念

    回覆刪除
  8. 你呢個post令我諗起一套戲 Eternal Sunshine~ 佢套戲真係講delete memory的

    回覆刪除
  9. format 記憶 ~~唔好忘記我

    回覆刪除
  10. 唔好format我呀,因為我好鍾意舊野o架...

    回覆刪除
  11. 相信係轉天氣既錯,好多人都冇咩心機畫野~~~我之前部腦都死左,好彩我有backup番有用既file

    回覆刪除
  12. 我都好多以前的野都唔記得...我要想想不如寫日記記底...

    回覆刪除
  13. 如你有空,就去書店找有關增強記憶力的書

    回覆刪除
  14. 喂~思詩~很久沒來了~ 工作忙要多多休息啊!

    回覆刪除
  15. 回亞c, 嗯嗯>.<~ 我會的了 是日病假,在家休息了一天。 回四眼溫妮莎, 哈哈... 我要訓練右腦呀~~ 回joy, 我寫左好多年日記喇 不過都係d鎖碎事 回taka, 我有燒到碟 但唔識連番上網 回009, 哈..遲d比d 舊野你睇 回小丸記, 我一定錫哂你 回sanpo, 嗯嗯..有d印象 但個時冇睇>.<~ 回魔鬼, 好想捉番哂d記憶

    回覆刪除
  16. 好得意個公仔

    回覆刪除