2006年11月21日 星期二

以前的漫畫書

昨天執野,搵到本陳年的漫畫書,相信新一代的年青朋友應該對佢幾陌生。


以前的漫畫書叫連環圖,細細本,一格一頁,其中這本連環圖,出產年份是82年。

價錢是0.23元,好抵呀~

其實這本書是我小時候在公公家找到的,我見頗有趣,便叫公公送給我了。

原本有3本,但今天只找回1本,尚算新吧!

 

昨天執野,還找回以前的畫作,下次再與你們分享!^^

13 則留言:

  1. 嘩~ 真係古董黎喎....^^:

    回覆刪除
  2. ……正呀正…而家大陸仲有…包裝正好多…貴好多;…D畫靚到爆…正呀正……

    回覆刪除
  3. 我細細個都有儲架, 返大陸實la亞mum買 , 而家有成2-3箱架 (重有成套"紅樓夢", "水滸傳", "三國演義"), 睇返d畫工好勁架呢

    回覆刪除
  4. 嘩~你竟然有睇哩類既書...?

    回覆刪除
  5. 82年,成24年前囉...好好珍藏呀。

    回覆刪除
  6. 古董, 快 d 搵相架表起佢啦, 好值錢架

    回覆刪除
  7. 回跌倒. 哈哈... 儲多一百幾十年,唔知炒到幾多呢:p 回OE, 我會的了^^ 希望快快搵埋其餘的2本啦 回009, 嘰嘰, 回MUG師奶, 嘩,好厲害呀~~~~~ 回VOODOO CHILD, 國內的印刷越來越厲害 回歌利亞蘿蔔絲, 哈哈... 要多幾十年先係古董

    回覆刪除
  8. 哇哇哇~~~正野呀~ 不過嚴格黎講呢,呢d係叫連環圖~~亦即係漫畫既前身~~

    回覆刪除
  9. 嘩~ 真係寶來架!!!

    回覆刪除
  10. 其實佢的畫畫得好靚好精細架,記得要好好保存呢

    回覆刪除
  11. 回星夜, 嘰嘰 回風祭 將SHO , 係喎.. 差點忘記這個名詞「連環圖」 等我再修改下先.. thanks ar

    回覆刪除
  12. 我以前細個都有好多呢d書架,但係幾時冇左都唔記得喇~~~~

    回覆刪除
  13. 友否scan幾版內容回味一下....

    回覆刪除