2006年11月20日 星期一

104-椰樹牌椰子汁


我頗喜歡喝椰子汁,每到中國大陸,我總會選擇這「椰樹牌椰子汁」作飲料之用。

還記得我第一次喝這飲料,是我約11, 12歲參加國內親戚的婚宴。

橙汁、可樂那些飲料我一直也不太愛喝,

反而椰子汁看來天然,味道又好,正是我的選擇。

在國內,這品牌稱為「世界首創,中國一絕」,高官訪問也是用這作飲料呢!

那黑色的罐裝,容易識別又親切。

可是這細小的容量,如果能再增多一點不是更好麼?

 

最近國內時常有冒仿這椰子汁,大家要認清「椰樹牌」才是正宗啊!

p.s. 謝謝小may的提醒:聽聞飲得太多,會引致血管閉塞!

========================

ALUM的回應:

乜咁o岩......我o岩o岩買o左呢隻o黎飲......係裕記....2.5蚊

我細個成日飲的....好甜....但係我總覺得佢太細支...好快飲晒......

 

呆加路的回應:

我都好鍾意飲呢個~
不過唔知點解成日飲完都痾架~
同埋椰子好肥架~佢可以整椰油~可想而知~同意少暍多滋味~^^

 

MCC的回應:

呢個牌子係國家指定喜慶節日用的飲品, 其實我有諗過個老闆係咪同政府的人有關係 ~.~

15 則留言:

  1. 但係唔好飲咁多呀 聽講話椰汁裏面有好多"椰油", 飲得多會"塞住" D血管架~

    回覆刪除
  2. 回小may, 哎呀.. 原來係咁,謝謝你的提醒 我諗我要修改下篇文章喇

    回覆刪除
  3. 哈哈, 其實我以前都好似你咁好鍾意飲架, 但係有次比 D長輩話比我知先至間唔中飲吓架咋~

    回覆刪除
  4. 椰樹我諗係除蒙牛之外另一大熱既大陸飲品。 可能太好飲啦,我都覺得個樽太短~~

    回覆刪除
  5. 好耐之前有飲過~~~但而家比較鐘意飲茶同可樂

    回覆刪除
  6. 哈哈..越來越多野食和飲品喎...繼續努力

    回覆刪除
  7. 見到呢隻野就好笑, 之前搭內陸機, 入閘過機 check 時, 前面有個女人有一箱呢隻飲既, 個檢關既居然開一罐叫佢飲一啖, 之後再開一罐叫佢再飲一啖, 幾擔心佢會開晒成箱叫佢每罐飲一啖, 搞到幾時呀, hahaha

    回覆刪除
  8. 係幾好飲~不過好"漏"的~唔係太鍾意飲~~~

    回覆刪除
  9. 我好少飲椰汁~~記憶中好似好甜喎!

    回覆刪除
  10. 係唔係果罐 椰子飲料 呀? 我細細個果陣成日同我表姐笑佢叫做 椰子飲尿 架~~~~丫哈哈!!! 唔該唔好笑我低B

    回覆刪除
  11. 回小丸記, 下次見到買比你飲 回SANPO, 哈哈... 以前老師教飲料時 D同學都有笑架 回DUMMYSKY, 哈.. 都OK的 回WORLD_BEATER, 嗯嗯~~~溝水會唔會好D? 回跌倒, 嘩哈哈... 咁咪好多人望住佢囉? 回魔鬼, 哈.. 謝謝你 回TAKA, 我飲茶飲得太多,會睡不著 回OE, 十分認同~ 佢同粒粒橙汁一樣的罐裝設計 回小MAY, 哈.. 原來係咁

    回覆刪除
  12. 我都好鐘意飲 有人教我加7 up 一齊飲添,好好味

    回覆刪除
  13. 回凡人一個, 哈.. 未試過啊' 下次試下飲先 回怨念女孩, >v< 我都覺呀

    回覆刪除