2006年10月11日 星期三

098-與朱古力相戀


我身邊的朋友,不乏一些朱古力的狂熱份子。

朋友c每天必定最少要吃一夥朱古力才滿足,不吃會忐忑不安。
「不吃總會覺得不太舒服,心掛掛,不太精神」

妹妹袋中總會有一包朱古力,會因應心情而轉變朱古力口味。
「前排喜歡買一排排的朱古力,現在喜歡買一粒粒散裝的朱古力。」

男同事T的零食櫃均佈滿大大小小的三角朱古力,有時我們會質疑他的「朱古力來源」。
「喂,吃不吃朱古力?請你吃整條吧!」
同事們也笑說他是一個魔鬼,要我們每個也變成胖伙子。

=====================================

我以往也對朱古力不太熱愛,就算吃也只會選擇「白朱古力」。

後來,因為迷上了「繽粉樂」朱古力,開始喜歡了黑朱古力。

雖然不需要每天吃一夥,但雪櫃總有朱古力作存貨。

 

有研究指出,朱古力好比談戀愛,吃後會讓人有「拍拖」的感覺。
的確,吃後確實令人開心一點的。

更有報章指出,朱古力能保護心臟、預防癌症,會令人精力充沛、心境愉快、延年益壽等各種益處,你也不妨多吃點朱古力吧!

p.s. 飲牛奶後,勿吃朱古力,不然會肚子痛唷!

=======

阻住魚:
正!!!!
朱古力好好味!!
我係office趕job時,一定要有朱古力陪我.
佢真係可以減壓用!!!
仲可以將office既氣氛變得輕鬆好多!!

23 則留言:

  1. 我都喜歡吃三角朱古力 你畫的嗎?很可愛呢!有甚麼software畫ka?

    回覆刪除
  2. 朱古力我好鍾意呀......, 一見到就會忍唔住食呢, 所以....平時我係絕對唔會買啊.......。

    回覆刪除
  3. 飲牛奶後,勿吃朱古力?那飲朱古力牛奶呢0.0?(欠扁)

    回覆刪除
  4. 咪講笑,我都算半個與朱古力相戀,Office一定要有朱古力至得~ Godiva太貴唔可以成日食,通常用麥提莎頂頂癮~

    回覆刪除
  5. 我咩朱古力都鐘意嫁, 的確,我食完之後, 有咩唔開心都會暫時忘記--- 有朱古力食^^我覺得超開心囉!!

    回覆刪除
  6. 唔意思~~~我簡左你呀
    有冇玩過tag呢
    黎我度就知事!!!!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!CNKEu.iVHBLoT6763gcVVQCzopyE/article?mid=72&prev=-1&next=70
    多多得罪!!!!

    回覆刪除
  7. 唔意思~~~我簡左你呀 有冇玩過tag呢 黎我度就知事!!!!! http://hk.myblog.yahoo.com/jw!CNKEu.iVHBLoT6763gcVVQCzopyE/article?mid=72&prev=-1&next=70 多多得罪!!!!

    回覆刪除
  8. 如果個排冇食開, 一旦食返, 就慘啦, 好似上左隱咁, 停唔到.................

    回覆刪除
  9. 朱古力好好食...但我怕肥..近幾年少食了...不過唔好把朱古力俾小動物食喎.特別係狗仔和貓仔..對佢地來說是毒藥..

    回覆刪除
  10. 個陣時聽朱古力有種成份可以令人食完心情好D, 所以習慣放工一有唔開心,就會買花生朱古力食,希望令自己開心番。

    回覆刪除
  11. 我愛吃朱古力, 但又不會狂食~~

    回覆刪除
  12. 我都好中意吃---金莎

    回覆刪除
  13. 男人會吃朱古力,真是很罕見

    回覆刪除
  14. 我也是朱古力的狂熱份子。
    不過就唔1定每天必定要吃, 但有時會心思思想食 ~ 不吃就會唔舒服 ~

    回覆刪除
  15. 回悶蛋, 用photoshop畫的 回009, 噢~~~~~~~~~~~~~~ 少見少見 回金城, 哈哈.. 有時返緊工.. 食下食下就好快食哂成包喇 回啄木鳥 朱古力奶在製作過程中經過特別處理..所以冇問題 回sam, 麥提莎我都鐘意食架^^ 之前都有畫 回呀穎穎, 哈..你同我妹一樣 回薰, 已玩^^ thanks 回跌倒, 哈.. 猜不到原來你是朱古力迷 回魔鬼, 噢.. 謝提醒,唔講真係唔知 回oe, 花生朱古力<== m&m 正 回宇, 哈.. 這是正常的 回無蹟, 金莎.. 我之前都畫過 正 回四眼溫妮莎, 世上有許多是你無法想像的 回絲絲, 絲絲有時會心思思想食D朱古力

    回覆刪除
  16. 我都好鍾意食朱古力, 以前會一排排咁食, 不過宜家改為食朱古力餅, 因為一排排咁食會好膩... P.S. 黑朱古力(Dark Chocolate )係少糖少奶苦苦地架...不過都好好食.

    回覆刪除
  17. 唔開心時好想YAK 朱古力~ 我今日YAK左, 妳YAK左未?

    回覆刪除
  18. 回shalom, 呢排與朱古力絕緣 唔食得>.< 回凱傑, 朱古力餅也不錯呢

    回覆刪除
  19. CC你D畫畫得非常好,睇到我口水流,個肚咕嚕叫!

    回覆刪除
  20. 回三眼九尾狐,
    謝謝您^^ 不過其實天外有天,仲有好多高人畫得好過我

    回覆刪除