2006年9月10日 星期日

媽媽,我知錯了


參考自一幅真實相片

11 則留言:

  1. 我懷疑B仔是你?!

    回覆刪除
  2. haha, it's so funny From Yakult

    回覆刪除
  3. 個b仔係咪你呀?

    回覆刪除
  4. 係邊個呢?邊個呢?

    回覆刪除
  5. B仔是否把紅布送給媽媽?

    回覆刪除
  6. 回四眼溫妮莎, 哈哈.. 那是他弄濕的布布 回你睇我時我睇你, 不。是。我 回小綠葉, 不。是。我 回009, 他內疚 回跌倒, 哈哈 回益力多, thanks 回jimmy 不要懷疑,如果是我的,倒不如叫b女 嘩哈哈 回無蹟, 勁喎.. 被你估中

    回覆刪除
  7. 回宇, b仔賴尿尿,點都要有d懲罰架喇

    回覆刪除