2006年8月11日 星期五

行內的禁忌

轉載:不詳

 

戲院

其實我諗好多人都知,好多時有每當有新戲上演

戲院都會先影一場空場,一來試o下條片,擴得順唔順,

二來就係俾o的『大佬』睇,等上正場o既時候唔好同人爭位啦。

聽講以前全港最猛o既東成戲院,每次試片都會坐滿『大佬』o架。

 

 

空姐

以前o既空姐通常都會養龜,寓意『歸』來o既意思,

因為好多時佢o地身在外地,客死異鄉就唔好啦。

 

 

大廚

有兩個禁忌;

1)第一張單決唔可以是炒飯、瀨粉,因為炒有炒魷魚,

瀨有瀨o野等不祥o既意頭,所以一般廚房都會做蒸飯工作,

有(蒸蒸日上o既意思 )。

2)中國傳統,重男輕女,一般大廚都係男人o既job,

所以大廚o既刀同鑊一定一定唔可以俾女人掂,否則就會有血光之災。

 

 

風水大師

依一個禁忌,我諗絕對可以叫做唔講唔知。

原來係入行拜師之初,都要係『三損』之中選擇其一,

作為入門條件。

乜o野係『三損』?

『三損』為

絕子絕孫;

終生貧困;

折福折壽。

原因係堪輿,風水與天機有關天機洩露,不得善終。

嘩!俾著我都唔知揀邊樣好?

仲要入得依行,無得百無禁忌,真係好囉命。

 

 

戲班(唱大戲)

原來係戲班演戲o既叫伶人,分:生、旦、淨、未、醜、貼、副、外、雜,

生有小生、武生,旦有花旦、老旦、刀馬旦,淨有花臉,

未將、醜角、(貼)花衫、副師、(外)老生、(雜)武二花。

禁忌方面

1)上o左關帝的小生,在後台上不得開口說話,否則會褻瀆神明。

2)原來同騎師一樣,掛靴都有收山o既意思。

而伶人嚴守o既禁忌,就係禁洗網巾,網巾用作戲子勒頭之用,

而洗網巾有告別亦有不祥之意。

 

 

護士

1)忌係病人判除帽,因為與喪服類同。

2)護士盡可能避免與搶救垂危o既病人有目光o既接觸。

因為相傳如果見到反? 梐惱既話,就會被鬼魂寄存身體之內,

直至鬼魂自動離去才可倖免。

 

 

棺材鋪

開棺材鋪就梗係唔老禮,最緊要o既兩個禁忌,就係:

1)一定要係日落之前收工,廢事o的遊魂野鬼走入o黎啦。

2)一定唔可以貪得意訓棺材,生人訓死棺,你o地話幾咁唔老禮喇。

俾錢都唔制啦!

 

 

記者

通常o的意外o既人通常都血跡斑斑兼面目全非o架啦,

聽講話記者去到意外現場,千其唔可以講好核突呀,

對死者或意外者不敬o既說話,如果唔係佢o地真係會跟住你。

 

 

咕喱(搬運工人)

即係宜家o既搬運工人,禁忌方面,用膳後的碗碗碟碟,

係收拾時一定要逐隻逐隻執拾,一定唔可以重重疊疊咁執,

如果唔係工作時會好易被貨物所壓。

 

 

理髮鋪

理髮鋪依定o野最多係乜?鏡也!

中國傳統,鏡不祥也,如果你唔小心打破鏡,我外婆話衰一年。

所以舊o既理髮鋪收工之前,都會將毛巾遮哂所有o既鏡先會收鋪。

就係廢事俾o的鬼走入去。

 

 

警察

我諗好多人都聽過喇!就係無論點都好,晚上行beat千其唔可以除帽。

所以你o地睇佢o地追賊都係按住頂帽去追o架。

點解關頂帽事?聽講話帽頂頂花,好大殺氣,無 ? 降鷙x攪你。

仲有? N係係凶殺案現場,都會莊住香先。

等被害o既『人』幫o下手,等佢快o的尋冤得雪。

 

 

演員

如果演員要拍死o既戲,拍完之後就一定要囉利是,

囉o既時候導演仲要同你講,『做戲o既o者』,廢事o的鬼信以為真,

咁你就大件事啦!

 

 

導遊

帶團通常最多時間同團友一齊o既時間,就係係架巴士度。

係巴士度,導遊就梗係吹o下水、唱o下歌、講o下鬼古。

但聽講如果去緊一間酒店準備留宿,就唔可以講o果間酒店o既鬼古。

因為o的酒店閑閑地幾百年歷史,覺得你對佢不敬就唔好啦。

 

 

搭棚

唔好睇小依個行業呀,好多裝修重建都係要搭棚o架。

搭棚師傅成800蚊一日,開足工幾皮o野一個月o架。

原來搭棚o既竹,分新竹同舊竹。

所有臨搭棚o既竹,都要莊香拜過1日1夜先可以上棚。

如果唔係就好容易會有意外咁話。

 

 

巴士司機

我都有聽過巴士司機,同版主講o既都差唔多。

之不過仲有一個禁忌,就係話係車廠出車之前,響一次大『安』,

目的都係叫o的朋友仔落車,俾o的晨光第一線照親就唔好啦。

 

 

救生員

老一輩o既救生員,都覺得有人遇難,除o左泳術唔掂之外,

都會覺得係水鬼作怪。

如果佢o地救o左一個人上水,就算真係無o左氣都好,

都要係佢o地耳邊不停講:「未死o架,你都未斷氣,快o的醒番.....」

之類o既說話,目的就係想等o的水鬼信以為真,離開遇難者。

咁佢o地就可能會救得番。

 

 

騎師

騎師o既禁忌呢,就係騎師裝束上任何一樣o野都唔可以『掛』,

尢其尢其係對掛靴(音

-her),掛靴(音her)即係retire(退休)離開馬場是也。

掛o左對靴,之後一落埸隻馬突然癲o左,騎師有意外,性命都保唔住!

20 則留言:

  1. Thanks!~~增進知識~ 關於風水佬方面, 依家咁多人都話唔生, 佢地choose絕子絕孫都無咩問題la!~~

    回覆刪除
  2. 乜原來護士係甘嘎~ 我要小心D囖!

    回覆刪除
  3. 有一樣野我唔明: 點解飯店、酒樓的廚房就唔可以俾女人掂,但家裏的廚房D男人就唔肯入?仲大大聲話個D係女人做嘎~男人大丈夫係唔會做嘎~

    回覆刪除
  4. 回kay, haha,因為女人工作的地方在家裡的廚房 男人工作的地方在外面的廚房? 回宇, 出生率越黎越低,學校就會越摺越多, oh~~~~

    回覆刪除
  5. 護士果 d 真係未聽過, 風水果 d 係以前啦, 好似話係收道果 d 野喎

    回覆刪除
  6. 做任何事都要諗定先好.

    回覆刪除
  7. 嘩, 真係學到好多野啊! 好有趣!

    回覆刪除
  8. 我也聽聞一個就是有關巴士的 巴士在深夜時行駛的話,就算無人落車,都要站站開車門(俾鬼上落)

    回覆刪除
  9. 這些知識令我獲益不少,以後我要小心D了,唔小心就很易開罪人了.

    回覆刪除
  10. 哇!!!!又學識多幾樣東西喇!!!

    回覆刪除
  11. 好得意呀,多謝你的分享﹗我又知多d野勒﹗ 你用了多少時間找這些冷知識?

    回覆刪除
  12. 一般白領有什麼禁忌? 我想知...

    回覆刪除
  13. 回塔塔, 一時間真的想不到@@ 回monchichi珍妮+大鬼, 只是上網經過看到 見有趣咪post上黎囉 多謝您^^ 回愛藍, 哈..你喜歡便好了^^ 回chris, 不過我成日都講錯野的 回黑鷹, 呢個我都聽過 但就未見過 回cheongson, ^^ 那便好了 回無蹟, 有時我地都唔知原來咁做是錯的 回跌倒.

    回覆刪除
  14. 嘩! 真係唔講唔知。 呀! 唔知白領有無禁忌呢~

    回覆刪除
  15. 我爸爸是退休巴士司機,佢話無響"安"的 ~~ 之後佢笑我 ~~ 第一班車 ~早上五點幾,你響 "安" 一定俾人投訴 ~~ hahahaha

    回覆刪除
  16. 回小丸記, 哈哈... 晨早溜溜bubu 好似較定鬧鐘,定時定刻係度響 唔投訴都比人鬧啦 回little princess. 白領真的不知啊

    回覆刪除
  17. 思詩 ,

    嘩! 妳唔講都唔知有咁多行(17行)內的禁忌。等我快D 話比D 老友知先!!

    多謝 妳的分享,希望妳以后寫多 D 好文章 比大家參考。 感謝主。

    回覆刪除
  18. 回NOCHEATING , 呢篇文章不是我寫的,是從網上引用的

    回覆刪除
  19. 真係唔睇唔知~睇到有啲膽戰心驚

    回覆刪除