2006年8月10日 星期四

為何香港的餐廳總會有「加一服務費」?


看詳細的漫畫請按此   再按新視窗裡的圖

==========

有時,我會想:為什麼香港的餐廳總喜歡附加「加一服務費」?

可是他們的服務費又不見得十分出色,餐牌上的字眼又這麼細小,令人有點無奈。

甚至,當你要找錢時,就算是要找回十多元,服務員還要有意無意地給你全「碎銀」的找續,希望你放下一元兩元,好讓有貼士代回,有點奸詐。

在農曆新年,「加一服務費」已經十分普遍了,部份酒樓更提高至「加二服務費」,甚至「加三服務費」,但他們仍然會袋著客人給他的「利是」,雙重回潤,報酬更多。

=============

對於「加一服務費」,你們有何意見? 我嘗試問過身邊的朋友:

suwen文:
我試過拿回所有零錢,俾姐姐睥呀,仲要發出「摺」一聲!

高貓:
去日本食野, 佢地都唔會加一
而且你俾貼士佢係會追出黎俾返d錢你!

robot:
我試過比...1亳!果條八婆仲寸,隨手掉左落地下,
咁折墮,呢亭人臨老一定唔過得世!嘿!
mp9的回應:
好期待佢第時為左1亳子要去執野賣 ~.~

wc:
找錢時仲要張十蚊or廿蚊打散晒!!!!
個D多數會掃晒, 唔俾貼士!!!! .\""/.

其實個10%就係用黎請個班人!!
因為如果我地唔使人服侍, 個D老細就唔使另外請多個D人!!!
咁既解析會唔會合理D呢!!! ^^"

雪糕:
我成日都覺得~加左一仲要俾tips~?
除非真係好好service啦~

the puck  (來自美國的朋友)
唉~我地係咪都要俾架
有D地方仲硬性收15%-20% 如果多過6個人(間間唔同人限)
仲有, 仲要俾稅TIM....我地食野同香港比好嬌貴架

 

15 則留言:

  1. 原來咁link d圖真係開唔到o架...

    回覆刪除



  2. 我係一亳子都唔俾架!我d朋友都話我好勇敢哦!係咩?其實我都無理d侍應有咩反應架!只不過我覺得都加咗一囉!如果受到唔禮貌對待,下次咪唔幫襯囉!


    回覆刪除
  3. 回faifai, 嗯嗯~~ 咁做完全正確! 不過當一班朋友面前,如果連貼士都唔比,感覺好似好尷尬..haha 回009, 哈.. 多謝你又提醒我呀 依家已修改>v< (你真係好呀,.. 次次都提點我..hee)

    回覆刪除
  4. 反加一服務費 ~~

    回覆刪除
  5. 我覺得係以前 d人, 想硬要人比貼士, 但又知唔係個個會比, 所以就巧立名目, 所以加一服務費其實係貼士, 只係未個老細袋左...

    回覆刪除
  6. 比錢都冇緊要,最慘係,唉!劉華D說話原來吾係咁多人聽架咋!

    回覆刪除
  7. 回愛畫愛煮又愛玩, 大師(請容許我咁稱呼) 嗯~~尤其買野時,d sales仍然很喜歡說: 「係哂度架喇,有就有,無就無」 回跌倒, 其實加一服務費d錢係咪都係老闆袋的? 回小丸記, 嗯嗯~ 反加一!!! 回GRAPHIC, 哈.. 多謝!

    回覆刪除
  8. 對!我都唔明點解要俾加一,你話餐廳都仲好d丫,o個d自助形式,如迴轉壽司,自己serve自己都要俾加一,勁唔gur~

    回覆刪除
  9. 的確, 又加一, 又要人俾貼士, 真係...

    回覆刪除
  10. 回宇, 雙重利潤@@ 回Da fung, 係喎,謝提醒.. 自助餐通常都要加一,個10%在那裡?

    回覆刪除
  11. 我覺得一般餐廳就唔應該咁收, 特別服務個哋(五星, 度假)加收10%-20%都可以接受

    回覆刪除
  12. 實際上我有時會比。 理論上,我不單覺得tips多餘,而且加一也多餘。 我賣一件貨,$110就$110,同$100再加一都是一樣,加一、tips都是做生意/marketing的技倆呀。我不如賣$10,加一百啦。

    回覆刪除
  13. 回塔塔, ^_^ 回jimmy, 係喎..只係飲食業先有加一 其他都好少有的@@ 回無蹟, 同意呀

    回覆刪除