2006年8月8日 星期二

088-味千拉麵

中學時期,我最愛的拉麵是「味千拉麵」,這是我唯一一碗拉麵會一口湯一口麵去吃的,實在美味。

那時,我會到超級市場買「味千」來自煮。一包足夠2人份量,味道卻與店中的味千十分相似,最重要的是價錢平,且容易製作,只需幾個步驟便完成熱辣辣的味千拉麵。

由於那時我的零用錢不多,要在店裡品嚐美味的味千拉麵確非易事,就算與朋友入內品嚐,也會點選最便宜的「味千拉麵」,吃一碗已滿足了。

現在,「味千拉麵」中,最愛卻是豚肉拉麵,它的豚肉不肥,且口感十足,豬骨湯味濃,真合我心意^_^。

 

================

網友亞里士@office的回應:

我前排食過橫崗、0的面好大碗...食晒會好飽、0的糖心蛋好正...不過係個湯底太油、同埋好多人等位

 

網友悟的回應:

橫崗係咪白英奇個間?食過一次,係唔錯
但太迫同好熱,我成身濕哂...仲有好多蚊,我幫佢KO左兩隻....

 

網友風無名的回應:

拉麵嘛,個人比較喜歡油麻地橫綱~~~~~
真的有日本師傅在煮湯底煮麵的啊~~~~~
口味真的很正宗~~~~~
很正點的說:p

網友式仔的回應:
有無去過銅鑼灣既拉麵橫丁?上到去第一間,最似大排擋個間 d 水準唔錯架!佢 d 日式叉燒同隻蛋好正!

19 則留言:

  1. 你有冇食過海港城間"響"? 如果有,你應該會覺得味千唔好食...

    回覆刪除
  2. 回009, blog上已修改了, thanks 我想.. 這樣寫會比較適合

    回覆刪除
  3. 我都幾like食味千拉麵~~不過試過有一次食完佢既飯之後......中左招(同我個fd一齊中)

    回覆刪除
  4. 回宇, 噢... 嚴重嗎?無事嗎?

    回覆刪除
  5. 拉面啲湯好正, 不過我都係中意擔擔面, 夠辣個只

    回覆刪除
  6. 味千 都 ok 啦

    回覆刪除
  7. 味千開左咁多年, 我都係舊年先第一次食咋, 因之前成日搵人去食, 但個個都話唔好食(但佢地好多時都會食) 要去第二度食, 我又冇理由一個人無啦啦走去食 (仲要等位.....), 到而家我都係食得兩次咁大把咋.....

    回覆刪除
  8. 靜靜話你知,香港賣緊的原味包裝,係我設計架,不過都成七年前啦!

    回覆刪除
  9. 回愛畫愛煮又愛玩, 嘩~ 厲害!! 以前好多間超市都有得賣架 依家得惠x有咋>.< 失望 回跌倒, 哈.. 其實相對起其他店,出面有d麵會好味過佢~ (自揭咀巴) 回文文,. 回無蹟, 嘩..擔擔面正呀>v< 我都好鐘意食

    回覆刪除
  10. 如果鍾意食拉麵, 我推介你去喜蘭圍0既札幌拉麵試試丫, 即係尖沙咀利時商場對面, 紅色門面0個間, 係我0既至愛拉麵黎架, 我最鍾意佢地0既牛油拉麵, 麵鼓湯底, 真係好好味架!! 路過0既魔人

    回覆刪除
  11. 以前都中意食味千既豬軟骨拉麵,不過而家愈來愈唔抵食…… 諗起都成半年無去過味千食野 lu~ 

    回覆刪除
  12. 喎次係排毒+狂嘔之旅, 足足兩日, 仲要返緊工兼唔走得既時候發生!!~Orz!

    回覆刪除
  13. love this one~! 我记得好似有种叫“地狱式拉面”,劲辣个只,哈~~

    回覆刪除
  14. 我的 love pic good hi hi

    回覆刪除
  15. 回KAI MING, ^O^ THANKS 回COOL MILK, 嗯嗯.. 不過我唔食辣的,食少好多野..HEE 回宇, 嘩... 咁咪廋左好多磅囉? 我諗起上次的白咖喱事件 回小黑, 其實我都覺得幾唔抵食架 點解香港D食店好多都要加一服務費喎 回魔人布歐, 嘩.. 牛油拉麵?好似好吸引喎

    回覆刪除
  16. 超級市場「味千」, 我以前都好鍾意買呀, 不過愈來愈少了, 因為開始覺得太肥了d湯,

    回覆刪除
  17. 回盼望的緣份. 朋友稱呢d叫味精湯

    回覆刪除
  18. 味精拉麵?哎呀~

    回覆刪除
  19. Now,味千拉麵called:老千拉麵

    回覆刪除