2006年7月10日 星期一

吉列豬扒vs吸油紙


日本人既有創意又帶點無聊,什麼也可研究一番。

究竟一塊吉列豬扒要用多少塊「吸油紙」才能吸乾油份!?

http://www.youtube.com/watch?v=3Qfhgj86f8k

從這影片便可看知道了。

經過測試員多小時的實驗,需動用7502枚塊「吸油紙」,這答案果真令人驚訝。

女士們,還是少吃罷了!!!!

8 則留言:

  1. 非常同意﹗看完短片完後,都是少吃為妙﹗

    回覆刪除
  2. 好可怕唷** 不過其實我好討厭食吉列的食物”

    回覆刪除
  3. 我見過日本人調查日本中小學生在書本入面寫/畫得最多o既野,例如畫花人地塊臉、作對白等等,真係...總要攪笑一番!!!

    回覆刪除
  4. 回jimmy, 哈..我都有睇呢套短片,笑到我 回amy, 噢.. 我和你剛相反,嘩... 吉列炸蝦呀~~~ 回小綠葉, 嗯嗯... 每次食炸野都要諗番呢條片,咁就會減少食慾了

    回覆刪除



  5. 真係好恐佈.... !!


    回覆刪除
  6. 回一個小女人, 十分認同

    回覆刪除
  7. 但係 呢條片中, D人 將塊扒 「印」到變 「肉碎」, 連 肉類最基本的 「水」 都印埋啦..

    回覆刪除
  8. 回FATAURORANG, 嗯嗯..睇到好嘔心啊 (咁我都覺得誇張左d,不過煎炸野始終少吃為妙)

    回覆刪除