2006年7月5日 星期三

名牌的正確讀法

從網上看見有趣的小知識,轉載給大家分享。

名牌的正確讀法
來自:不詳

=======

Agnes B=係法文,讀呃ne us bear
Anna Sui=new york 牌子,不過anna sui係福建人, anna swee
Burberry=英國牌子, bur - ber - ry, bur最高音,向下降
Fendi=意大利牌子 fen - di
Hermes= 法國牌子 er-咩, 因為法文h唔讀, s唔讀
Louis Vuitton=法國牌子lu-兒 v-we-當 , 因為s唔讀, ui係we音
Prada=意大利牌子-pra-打
Gucci=意大利牌子-姑馳
Christian Dior=法國牌子chris-ti-un di-呵
Coach=美國, co-ch 類似 高處
Chloe=英國, 其實個e上面有一下至上斜劃,讀klo-而
Bottega Veneta=意大利, bot-teg-架 ven-net-ta
LeSportSac= 法國, lur s波(冇t音)沙呃(快讀,冇k音)
Ape=日本 -a(加p音)
Chanel=法國-shen-nel
Calvin Klein=美國kel-墳 cline
GUESS=美國 gas
Izzue=hk,ngee-su
Jean Paul Gaultier=法國=sh喪-paul go-ti-er(高音)
Paul Frank=美國-英文照拼
Vivienne Westwood=英國, 同vivian一樣, wesr-wood
Evisu=日本-e vi su
Yves Saint Laurent=法國-葉s-聖-羅漢,因為ent讀on
Dolce Gabbana=意大利-多che & 家斑拿
Kooba=不知道哪個國家,但應該係讀cool ba
Balenciaga=法國,爸lan-詩呀加, 好似巴黎世家
Corto Moltedo=不知道, 應該係讀call-圖,摸te度
Hammitt=不知道,不過應該讀ham-mit
Marc By Marc Jacobs=美國, mark(唔要k音),積及s

11 則留言:

  1. 咁得意ge...... 唔講又真係唔知點讀wo...

    回覆刪除
  2. HAAHAHA ~~條脷打結了 ~~

    回覆刪除
  3. hah..真係有趣~ 有d真係唔講唔知喎!!

    回覆刪除
  4. 係喎~有d一直高低音讀錯

    回覆刪除
  5. 回魚魚豬, 我都有d誤解了..haha 回Nay, yeah ^o^ 其實我對名牌的認識較少 回丸仔, 哈哈.. me too啊 太難發音了 回cherrie, ^o^其實有d我本身都唔識讀..hee

    回覆刪除
  6. 有趣的教學,但都係讀唔正.

    回覆刪除
  7. 我終於知道LeSportSac點讀啦

    回覆刪除
  8. 回心眉的心, 之前買左個LeSportSac o既袋 點知後來才發覺出面冒呢個袋冒得好厲害 成行成市,週街師奶都有佢... 感覺... 回chris, 我都覺得好難讀

    回覆刪除
  9. 我之前都收過由903芝c姑bi講的節目聲音段落, 都有教過(真人發聲架~), 聽到我耳仔都側埋, 不過delet咗呀, 唔係可以分享吓呀~

    回覆刪除
  10. 回sasa, 噢... 我想問係大約幾時o既事? 等我嘗試搵番丫

    回覆刪除
  11. 有陣時真係讀錯都唔知 .....

    回覆刪除