2006年7月11日 星期二

以假亂真的手信

之前的台北之旅,唯一最遺憾是沒有去西門町的「菓風小舖」買這些以假亂真的手信

朋友剛去完台北回來,派發手信給我們。

打開包裝,我們皆笑了,像真度極高。

在網上一直也流傳衛生巾棉花糖,

但想像不到,連安全套、丸仔,甚至豐胸丸也有。

單看包裝說明已令人回心微笑,內裡竟是造型鬼馬的朱古力。

 

唉..這便是跟旅行團和自由行的分別了


 

14 則留言:

  1. 我去台灣都有買 ~~ m 巾 design 好正 ~~ 但不太好味 ~~ 還有針筒同"偉哥" ~~ 我送俾男仔朋友 ~~ 笑到死

    回覆刪除
  2. 唔平ga wor!~計番都好似要成廿幾蚊~ 不過,買來玩下都好ge! 送比人,可以笑吓~

    回覆刪除
  3. 咁都得?!真的如假包換的朱古力, 好搞笑呀,哈哈

    回覆刪除
  4. 是阿~~ 跟團會錯過很多東西 自己走 可以慢慢的看

    回覆刪除
  5. 回流浪影子, 嗯嗯.. 所以自由行真的要做足功課啊! 回appleyau, 對啊,真的不捨得吃..haha 回企鵝, 嘩~ 咁貴架~ @@ 放係公司好好笑.. 回丸仔, 哈.. 我叫左我同事八月去台灣時 順便買盒m巾比我..yeah

    回覆刪除
  6. 真係好有趣啊!又好玩又唔係好認真!大家笑o下幾好呀

    回覆刪除
  7. CC,謝謝你之前給我的台灣plan,我回來了,勁勁勁勁勁勁好玩!多謝你!我今天也會update photos,有機會來看看喇!! p.s. 我也買了上面你介紹那些朱古力。 (笑)

    回覆刪除
  8. 真係好正喎, 幾錢一個呀?

    回覆刪除
  9. 回跌倒, 佢地唔肯講個價錢我知 回yancymyc, 嘩..太好了,等我去你個blob昅昅先.. 哎呀.. 你果真醒目,我仲一邊寫呢篇野先 一邊仲諗緊你會唔會買添.. 呵呵 回cowNBee, 對啊. 會哄到每個都好開心架

    回覆刪除
  10. 其實去台灣真係唔洗派跟團...自由行就得 我d朋友來搵我 我都係叫佢地自己玩2日 我放學先去陪佢地ge

    回覆刪除
  11. 回cmei. 雖然可以不需跟團,但也要自律啊 ^o^ 哈.. 我之前去的台灣團,定左個timetable,但因為我地也掛住夾公仔,所以錯失左d時間..嗚嗚

    回覆刪除
  12. 傳説中的“大乃寶”到底係點樣嘎?

    回覆刪除
  13. 回勞斯·萊斯 , 哈哈..這個其實是以胸部造型的白朱古力

    回覆刪除
  14. 好似真的! 羞羞!!

    回覆刪除