2006年7月24日 星期一

086-茶


 

「茶」,在中國已有悠久的歷史,亦是中國人最愛的飲料。

爸爸每逢休息,總會到酒樓茗茶,一邊看報紙,一邊吃點心嘆茶,很寫意。

可是現今青年已不太喜愛到酒樓品茗,是因為感覺「老土」嗎?

有時,飲得太多茶,晚上便會「眼光光」,睡不著,令人多麼的痛苦啊>.<~

中國茶葉大致可分為七大類,分別是綠茶、白茶、黃茶、紅茶、黑茶、花茶,各有益處。

聽聞「白茶」能夠美白,對女士很有幫助啊!

我最愛是「鐵觀音」,那麼你們呢?

 

=================

網友呆加路的留言:
我都好鍾意飲茶
但係為既唔係一杯杯既茶,係香香軟軟的馬拉糕~~~~熱辣辣的雞札~~~~~~
不過總覺得茶配點心才正確,無論用佢黎配咸點定甜點都好~~~~~
我愛飲壽眉~~~無潽洱咁濃,又無香片咁寒涼~~~~~
我成日見D年青人去飲茶,個個都帶埋杯七仔大汽水去~~~
唉~~~~~不禁覺得自己老了^_^

我下次要扮後生
帶七仔大汽水

==================

網友式仔的留言:
式仔:茗茶…諗起都驚!試過係銅鑼灣飲過 d 六百幾蚊一位既茶…
我:係乜野茶來架?
式仔:咪又係果 d,雖然好似好飲 d,不過我証實左飲完係唔曉飛架~!XD
yugi:銀包 d cash 飛走哂~    XDDDDDD

9 則留言:

  1. Phoebe Silver Tori2006年7月24日 上午9:48

    我最鍾意龍井,味道淡淡地,好好飲

    回覆刪除
  2. 我鍾意飲綠荼,鐘意它綠色,好好看﹗

    回覆刪除
  3. haha 我最 like烏龍, 但茶樓通常都冇, 不過, 我又好 like 去茶樓飲早茶, 有時自己會一個人早 d 起身去茶樓飲早茶, d 同事成日都問我 : 阿伯睇左幾耐報紙呀? XDDDDDD

    回覆刪除
  4. 飲茶~ 我好ga!係屋企都會飲綠茶~自己沖果d ar!~

    回覆刪除
  5. 點解要話現今青年唔鍾意飲茶呀 我呢個中學生好鍾意去酒樓飲茶 不過我唔明點解推車仔賣點心呢種傳統會愈黎愈少有,好可惜

    回覆刪除
  6. 回林珍, 環顧四週,好少有一班青少年一齊在酒樓上茗茶的 佢地通常會選擇到cafe、餐廳等 <=== 以上純粹個人意見 咁又係. 依家通常都係寫紙仔點菜,都睇唔到個樣係點o既 回企鵝, 飲綠茶好啊..好有益 回跌倒, XDDDD 估唔到跌倒原來是那麼喜愛茗茶呢.. 回小綠葉, 哈哈.. 人如其名 回早冬, ^O^ 清淡的有清淡的好

    回覆刪除
  7. 我都好想去嘎,不過屋企人唔肯去!

    回覆刪除
  8. Me love Iron Goon Yum yesterday heard something like Iron Goon Yum Milk Tea... Ng ji nei?

    回覆刪除
  9. 回eowplum , 鐵觀音奶茶?那裡? 好似幾得意喎..唔知會變成乜野味呢?

    回覆刪除