2006年7月6日 星期四

081-西多士

我最愛的茶餐廳下午茶是「薯條+西多士」。

西多士面積大,感覺像飽些。

我總愛塗許多蜜漿,直至麵包飽和,甜絲絲。

然後自己動手塗糖漿,切多份細件,這少許D.I.Y,很好玩^O^

法蘭西多士麵包層+花生醬,與糖漿結合,很美味。

 

我曾經在家中照著食譜製作「西多士」(是中學時期吧=.=!)

油下得太多,金黃色的麵包油淋淋,只能吃到花生油的味道。

還給媽媽罵了一頓。。。。。

「那有人早餐吃西多士?起床後吃太甜的東西,對身體不好!!!!」(語氣已被刪減)

10 則留言:

  1. 對呀對呀~~~ 花生醬西多+糖漿=美味之食物!!! 諗起都想食呀!!!

    回覆刪除
  2. hey, how's it going? 好耐无上来啦,见你又多著一个blog,哈哈,加油阿,几有创意!

    回覆刪除
  3. 西多士通常比其他野食平一d,又大件喎,感覺抵食d呀。細個時我都好鐘意DIY塗糖漿,滿足於糖漿平均分佈於整塊西多上面。不過而家少食喇,太唔健康了~~~

    回覆刪除
  4. 但我真係見過有茶餐廳既早餐 list 內, 的確有西多士食喎... hahaaa

    回覆刪除
  5. 回跌倒, 下?咁攪笑? 一早食咁甜會好易有痰的。 回Jimmy, yeah... 與我情況一樣 回cool milk, 嘩.. 好耐冇見你喇 謝謝你的一直支持 很開心再次看到你 回Nay, ^o^等我下次下午茶又食下先

    回覆刪除
  6. 但西多士好食 ~~ 無益都忍唔住口

    回覆刪除
  7. 我都愛吃, 但吃多會肥, 掃興!

    回覆刪除
  8. 回ice, 間唔中食下也不錯呢. 回丸仔, 哈哈.... me too 唷

    回覆刪除
  9. 我鐘意加鮮牛油(即係唔係黎到舊牛油已經溶哂個D),再加好多糖漿,嘩....簡直好味到'震'啊 不過真係好鬼肥

    回覆刪除
  10. 回傻豹, 與你吃法差不多

    回覆刪除