2006年5月22日 星期一

076-蒸飯


我最愛的蒸飯是「窩蛋牛肉飯」,總覺得在酒樓點「山竹牛肉」,倒不如叫碗「窩蛋牛肉飯」才化算!

把牛肉飯附送的生雞蛋,倒在飯底,再蓋上牛肉,心急的我總想快些打開品嚐...

還沒行啊,要焗一會兒才能入味!

蛋汁終於與牛肉及飯也融入了,快把甜豉油倒進飯裡,與蛋汁及飯攪拌,記謹不要倒得太多,要不然會鹹得很呢!

哎呀.. 差點忘記把牛肉切件,那會較方便吃。

好了,窩蛋牛肉飯已經完成了,快趁熱品嚐自己的小作品,

嗯~~ ^o^ 香噴噴的飯吃後很溫暖,「飽肚了!」十分滿足的說。

 

你們最愛的蒸飯是什麼?

 

===============

網友畢彼特回應:

銅鑼灣既強記蒸雞飯very good,如果配埋鄧豬腦湯更是一絕!!

19 則留言:

  1. 蒸肉餅、蒸魚。

    回覆刪除
  2. 哈!喜歡鳳爪排骨....其實最完美是窩蛋牛肉加鳳爪,仲要多豉油呀唔該!

    回覆刪除
  3. 我所有蒸飯我都好鍾意, 因真係每種味道也不同, 或可能我最愛既係 d 豉油蒸飯既味道, hehe

    回覆刪除
  4. 以前細細個個時, 最LIKE 就係打隻生EGG 係岩岩"筆"出來的白飯, 再加埋美極/SOY SAUCE...係我細個最LIKE 的食法^^ 但E家...我唔敢食生的EGG LU...

    回覆刪除
  5. HIHI~~ 你被點中了,去看看吧 : http://hk.myblog.yahoo.com/jw!KSmw9yKUERmE4GcfVTGgQbnjrw--/article?mid=298&prev=-1&next=296

    回覆刪除
  6. 鳳爪排骨&窩蛋牛肉飯

    回覆刪除
  7. 窩蛋牛肉飯真係好好味, 我去食煲仔飯都鐘意叫呢個架! 另外梅菜肉餅飯都好得!

    回覆刪除
  8. 嗯,我最鍾意係排骨飯! 思詩,你是用甚麼軟件畫畫的?

    回覆刪除
  9. 回R嘈, 哈.. 煲仔飯正呀.. 鐘意佢D飯焦>V< 回MEI, YEAH 回fantasimoon, 已答了^o^ thanks 回小薇, 哈.. 細個見到d「食送」唔好味都會拎隻生雞蛋撈白飯 煮公仔麵都會打隻生雞蛋伴麵的>v< 回跌倒, 我都唔知自已究竟係想食鼓油定白飯@@ 回夢夢女, yeah 回butterfly, 哈.. 鳯爪反而鐘意酒樓點心個隻 回nohoice, 肉飯都係我至愛.. 土魷肉餅>v<

    回覆刪除
  10. 回奧莉花, 我用photoshop畫架^o^ 你呢

    回覆刪除
  11. photoshop?!但你啲線係手稿來喎,係咪scan入電腦,跟住用photoshop填色呢?!

    回覆刪除
  12. 回nochoice, 完全正確>v<~~~~ 不過近期買左壓力筆,可以唔駛咁複雜了

    回覆刪除
  13. 冬菇、滑雞…… 豉油! 好味……

    回覆刪除
  14. ……北菇蒸雞加潤腸……

    回覆刪除
  15. 我都係鍾意食窩蛋牛肉飯....yummi.yimmi

    回覆刪除
  16. 回開心小天使, \^o^/ 回voodoo_child+eowplum, 我覺得雞飯特別香

    回覆刪除
  17. 我最鍾意海鮮芝士蒸飯

    回覆刪除
  18. 鳳爪排骨多豉油...

    回覆刪除