2006年5月4日 星期四

071-牛仔片

珍珍出品的牛仔片是我們兒時經典零食之一,由於價錢比一般薯片平宜,味道不錯,間中還有小玩具送贈,因此吸引了不少人去購買。

以前的珍珍牛仔片只是長形一塊,但現今經改良後,外型卻呈蜂巢式,頗特別。

牛仔片即是牛肉口味的薯片,每片都炸得不平,獨一無二,入口不但脆,且能即溶。

現在的我已甚少吃,甚至在腦海中對此零食的印象開始模糊。今天吃回,感覺已不好吃了,是因為零食的種類選擇多了?還是我們渴望追求更高質素的零食?

人大了,味覺嚐了不同的美食,要求便提升,感覺便回不了來。
而且,回憶 / 記憶永遠是美麗的,是不可取替的。

12 則留言:

  1. 好懷念個包裝呀.... 不過味道係點就真係唔記得左loo

    回覆刪除
  2. 我好喜歡吃的,在小息時沒有東西吃時便會買來吃。

    回覆刪除
  3. 以前細過時... 除左買卡樂B 薯片, 或熱浪... 間唔中都會買牛仔片呢... 好懷念... 不過, 我真的好久沒吃過啦... 味道係點, 我都唔記得左 lu... 最記得既係... 唔知係咪牛仔片本身既製造方法... 令到牛仔片既外形... 我食果時, 搞到條舌頭好痛... 好似塊牛仔片"痴"著左條舌頭咁... 原來仲有得買架...? 我仲以為已經消失左...

    回覆刪除
  4. 回天空, 依家士多都有得買架^o^ 而我呢包就係惠康買o既 回May, ^^ 太好了 回嘉霖, 我都差點記不了它的味道 要食番先記得 回三眼妹, thanks ar ^o^

    回覆刪除
  5. 吓,太失禮囉!到現在都未食過[牛仔片]添 應該放工後買來試試 !平日總是左睇右望都唔會選它的.數天前終於買了[蕃茄味甘大滋],唔....味道不太好呢....

    回覆刪除
  6. 你如何找到d圖片?

    回覆刪除
  7. 回劉劉, 這全是我的原創 回butterfly, 哈.. 唔緊要啦~ 各人有各人口味嘛 不過牛仔片我依家都唔係咁鐘意食

    回覆刪除
  8. 好懷念, 咸咸地好好味, 唔知而加仲有冇得買呢...

    回覆刪除
  9. 回tonyrensya, 放心呀~ 依家仲有得賣 不過總覺得佢d味道好似變左咁o既? @@

    回覆刪除
  10. Hello this is my first time to come over your page. your drawings are so cute but I don't really like to eat cow boy chip ar >_<

    回覆刪除
  11. 回黑水母, 謝謝你的來臨^_^ p.s. 你的名字很特別

    回覆刪除