2006年4月18日 星期二

零食情報

今日同同事掃零食
其中一包味覺可樂糖附送電話繩一條,勁可愛>V<~
可樂糖糖中有軟糖,好特別

而電話繩亦有橙味與提子味揀... 正正^O^
@$18.5


另外,HELLOKITTY糖附送HELLOKITTY小毛巾,有六款揀,細細條,一樣都好可愛^^

$19.5



7 則留言:

  1. 好似好精彩喎!淨睇都好開心 : > 我有興趣 hello kitty 糖多D, 請問 零食物語有無得賣?

    回覆刪除
  2. 可樂糖糖... 我間中也會買來吃呢... 不過, 我就比較喜歡吃可樂軟糖... 那個形狀是可樂瓶的那款可樂軟糖呢... Hello Kitty 糖, 送毛巾... 不錯啊... 但那些糖... 好吃嗎...? 不知道為什麼, 我對這些知名公仔牌子的糖有種恐懼感... 可能因為是知名牌子的關係... 好多時包裝, 外形是非常吸引... 但可惜內裡糖果就... 可能我吃不慣貴價貨吧... 還是平價的糖糖適合我...

    回覆刪除
  3. 我係元朗見過有鋪頭就咁賣個電話繩, 仲係有一set tim

    回覆刪除
  4. 回跌倒, 嘩..咁你見到一set有幾多種? 回天空, 哈.. 我都鐘意可樂瓶形狀,仲要有糖粒架^^ hellokitty未食啊~^^ 不過其實我都同你一樣咁諗法 等我食完hellokitty糖再回報啦~^^ 回butterfly, 零食物語唔知有冇得賣呀.. 但日本零食店應該有^^

    回覆刪除
  5. 我是個零食怪獸,版主介紹那2款糖果,Hello Kitty那款是3種味道的喉糖(檸檬,青蘋果,桃), 味道剛好不太甜,內附一條迷你Hello Kitty迷你手巾,好像有6款選擇,另一款味覺可樂糖果, 內裡藏有一顆類似Jelly狀似的在糖果內,味道有橙,提子,疏打,因為是限量版,不是每包也附 增手機吊飾,出了也很久喔,其實你可以在一些賣日本糖果的店找找,也許仍有機找到,回版主, 很喜歡你畫的零食圖畫,超讚喔.

    回覆刪除
  6. 回為食貓, 果然是零食專家呢 沒錯啊..hellokitty迷你手巾共有6款,用黎抹汗也不錯 謝啊~

    回覆刪除
  7. 條電話繩幾得意喎! 一入黎俾hello kitty包裝吸引左!

    回覆刪除