2006年3月21日 星期二

046-愉快動物餅

前幾天同事送給我一包「愉快動物餅」,很久沒吃了。

記得小學時媽媽頗喜歡買「得意動物餅」給我上學,原因是它可以讓我們學習英文啊!

「抽抽下一塊餅是什麼? bear是什麼意思?快快看看包裝盒背面尋找吧。咦? 不太似熊形狀啊,反而"bAT"還相似呢。這塊這塊又是什麼....」  無論是與妹妹或是身邊的同學,大家也喜歡這小玩意。

「得意動物餅」有分「牛油味」與「紫菜味」,每盒為$2.5。餵食的我最愛「紫菜味」,甚至會把袋中的紫菜掃清。

後來,「得意動物餅」進化為「愉快動物餅」,而我亦開始長大了,開始有自己的零食。

11 則留言:

  1. 雖然每塊餅o既味道都係一樣,但我細個就好鍾意選動物吃。

    回覆刪除
  2. 對! 我特別愛吃紫菜味, 能吃能讀, 一舉兩得!! 我特地會選擇這動物餅餅送給補習學生~~

    回覆刪除
  3. 動物餅實在是我的all-time fav! 還記得有過幾款的。 教讀日文、教拼英文、教認動物、中英對照…… 好味道!

    回覆刪除
  4. 我也很喜愛吃紫菜味動物餅呢!

    回覆刪除
  5. 回fontane, YEAH~~ \^O^/ 回eowplum, 哈..我都記得教讀日文呀~ 不過我都係鐘意中英對照多d 回塔塔, 嘩~ 你對d學生真好~^^ 回小肥肥, 我都係呀.. 鐘意揀d醜樣o既動物食左先,最後先留番靚靚動物

    回覆刪除
  6. 好耐冇食過了... 以前好似係叫"得意動物餅"ga? 我記得紫菜味食到成排牙都係, 牛油味甜甜地好香ge

    回覆刪除
  7. 果陣時食紫菜味.. d紫菜黏晒係隻手度....其實自己唔係好鐘意食動物餅..

    回覆刪除
  8. 以前幼稚園茶點有動物餅, 唔知點解個個要食鴨子型.

    回覆刪除