2006年3月10日 星期五

040-夾夾軟糖

很開心超過100個朋友訂閱了本人的網誌>v<~~ 多謝您們~

有時,我和同事吃過午飯後,經過夾糖店,也不期然自動拿起膠袋和夾,夾夾心愛的軟糖。
一方面可以防止瞌午睡的危機,另一方面也可以緩和上班時悶悶不樂的心情,再者可以與多位同事分享這小吃,增進大家的感情 ^o^

每當軟糖放進口後,我也不期然會把它咬碎,是自然反應嗎? 一袋的軟糖,頓時一粒一粒很快吃完了。

「圈圈軟糖、小熊軟糖、荷包蛋軟糖、水果粒軟糖、可樂軟糖、蛇蛇軟糖...」
我最喜歡吃「荷包蛋軟糖」,媽媽喜歡吃「可樂軟糖」,你呢?

20 則留言:

  1. 我鍾意蛇蛇軟糖,酸酸o地好好味!

    回覆刪除
  2. 我都係鍾意咬碎D糖架~~~

    回覆刪除
  3. 回小肥肥, 我同事好鐘意慢慢將佢食d吞d食d吞d咁食蛇蛇糖 回simple OL, 不過我岩岩聽一個朋友講,佢姑姐以前勁中意食軟/橡皮糖... 搞到個胃傷左要做手術...||||| (佢mama話可能因為佢軟, 冇咬清光就吞喎 :o) @_@

    回覆刪除
  4. 我都好鐘意夾糖, 以前有一隻叫大蘋果, 圓形好大個, 有綠, 黃色, 紅色咁架, 但係近呢幾個月, 我行過好多間夾糖舖都無呢隻糖啦! 好想再食呀! 我其次鐘意食大大樽既可樂糖, 要勁酸既!

    回覆刪除
  5. 我愛吃檸檬軟糖,一放入口便標眼淚,正!

    回覆刪除
  6. 我都鍾意食檸檬可樂糖, 酸酸甜甜好得意 另外葡萄軟糖都好好味, 成個葡萄形狀, d葉係綠色果實你深紫色, 好靚!

    回覆刪除
  7. 回R嘈, 噢.. 下次又搵搵先^^ 回Chris和Fontnae, 哈..記得我地以前好鐘意買隻勁酸的檸檬糖用黎整人XDDDD

    回覆刪除
  8. 我都係最愛食"荷包蛋"軟糖

    回覆刪除
  9. 讀書咬軟糖……

    回覆刪除
  10. 你畫好多食品令我很懷念~~ 軟糖真係好正!!! 我鍾意應該係鞋帶糖.........

    回覆刪除
  11. what Color are u using to draw ar? qq

    回覆刪除
  12. 回qq, 我用手畫完,再用電腦來塗顏色的。 回塔塔, 哈哈... 咁我再畫多d經典野啦>v<~ 回eowplum, 嗯~~~ 會特別易入腦XDDD >V<~ 回小P, YEAH.. 給我五VVVVV

    回覆刪除
  13. i like the mixed color very much! it has some pink, purple and some red~:-) some of the candies seem like an cooked egg...:-)

    回覆刪除
  14. CC: 我係千惠啊!!!^^ 首先弓起已經有100個人訂閱了你的網誌...而我亦即將訂閱啦!!!(笑) 軟糖嘛...我最鍾意就係食...有沙個d軟糖...食落去有d口感...讚!!!! 對了...你小時候有無食過金絲糖 & 牛仔片? 我記得我小學時代...最喜歡這兩種零食呢! 期待你下次的post~^^

    回覆刪除
  15. 回cool milk, 哈~~ 其實有d軟糖形狀都幾得意 見到好得意o既軟糖,有時都唔係幾捨得食佢地>v< 回千惠, 哈.. 多謝您呀~~~ >v< 你都要加油,勤力d寫blog呀 我已訂閱左你個blog了 & 祝你新blog入伙~~~

    回覆刪除
  16. 勁酸檸檬糖請過我最討厭的數學科亞Sir吃,當時他的表情我還記得.

    回覆刪除
  17. 回chris, 哈哈~~ 想像到個情景幾得意^^

    回覆刪除
  18. 我一食酸軟糖就會係咁捉住野......實在太酸

    回覆刪除
  19. 我鍾意酸酸o地ge軟糖,好exciting XD

    回覆刪除
  20. 以前讀書時候好鍾意同同學一齊夾糖食.. 我鍾意食鞋帶糖同酸"BE"帶糖,仲要係紅色個款~ 酸"BE"帶糖果種酸度拍得住super lemon..好刺激又好味! 次選喜愛egg同可樂軟糖..最唔鐘意就係糖紙有隻蜜蜂o既Honey糖..

    回覆刪除