2006年3月11日 星期六

號外篇 - 01


溫馨提示: 那當然不能吃過量吧^_^

12 則留言:

  1. 多謝CC提點,吃,其實也是一門學問

    回覆刪除
  2. cc我也很享受吃的感覺,食物的味道。

    回覆刪除
  3. 很喜歡吃零食, 容易胖有點矛盾, 但係如果不吃, 就錯過好多~~ 我選擇---"吃"!!

    回覆刪除
  4. 喜歡的,我不會因"有幾多卡路里"而錯過,不過,之後我會去做運動 好過冇得吃嘛.

    回覆刪除
  5. 你是打算出繪本的嗎?你畫了好多畫啊!

    回覆刪除
  6. 零食係好食....不過有時要忍忍手啦~~

    回覆刪除
  7. 吃 , 是一種享受呢 !!! P.S. 你的繪本好可愛 !! 怎麼畫的呀 ??

    回覆刪除
  8. 回happy yoyo, 那是手繪+電腦而成的^^ 回阿吉, 有時也要抖抖氣吧 回奧莉花, 哈..請看「留言」吧 回小P, YEAH~~~ 呢個世界太多美食了 回塔塔, 我同事成日都話:食埋呢餐先減啦XDDD 回若雅, YEAH~ 和我一樣 回ZOEI, 嗯嗯~~~ 我也學習中^^

    回覆刪除
  9. 嘩, 真的很靚! 我也喜歡畫畫, 你可以看我的Blog! ^^

    回覆刪除
  10. ya...thought provoking!

    回覆刪除
  11. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2006年3月14日 凌晨2:12

    我每日都吸收好多卡路里呀,我每餐起碼飲6安奶,試過飲11安添呀!MA MA而家都擔心緊我變肥妹呀!不過佢話大個左先幫我減肥喎!所以而家仍然可以盡情食呀!食呀!

    回覆刪除
  12. 回海膽頭, 哈哈~ 你媽媽真係好錫你~ 記得對媽咪好d呀~ 回cool milk, ^_^ 回必仔, 已到一遊了^_^

    回覆刪除