2006年2月12日 星期日

026-cream puff




cream puff (泡芙)是一種外層有點似酥皮,內裡有吉士味的小吃。
還記得第一次吃cream puff是在銅鑼灣崇光百貨地庫"beard papa"買的,當時算是一種新興的小吃,店外排了長龍,心想:「只是一個麵包而已,為何會吸引到那麼多人?」於是在羊群心理下亦買了一份。

那裡的CREAM PUFF好像一個拳頭那麼大。酥皮裡充滿了香滑的蛋奶忌廉,cream的味道不是太甜,且酥皮外脆內軟,一熱一冷。嘩~果真的很好吃!

p.s. 小心吃時被糖霜弄在臉上>v<~

================

一年前學過弄泡芙,雖不及"beard papa"好吃,但賣相還不錯呢! :p


 

10 則留言:

  1. 画得超可爱,我都好中意食puff。以前返学成日买来食。不过未试过自己整

    回覆刪除
  2. 好久好久沒吃過~ 現在都沒人排了 (笑)

    回覆刪除
  3. puff雖然唔算難整,不過要整得好都易...

    回覆刪除
  4. 應該係唔易先o岩...

    回覆刪除
  5. 回coco, 有longway大師父話唔難整,你都可以不妨一試 ^_^ 回cool milk和hayes, 不過現在只是經過才買來吃,分店對我家的距離頗遠啊 回longway, 你試過弄嗎?

    回覆刪除
  6. 思詩: 你好番喇? 黎緊就情人節喇, 不如你講下朱古力同我地share下~~

    回覆刪除
  7. 你好丫… 我係第一次留言呀 :) 多多指教 我喜歡puff tooooo 不過我不會整……

    回覆刪除
  8. 回vee, 今日又睇多次醫生,喉嚨發炎>.<~ 情人節就到,不如聽日post下簡單o既愛心曲奇啦^^ hee~ 回yobby, 哈..其實我的廚藝都唔係好叻咋~~~ 講就易..hee~

    回覆刪除
  9. Must eat item ....... i cant resist

    回覆刪除