2006年2月9日 星期四

024-益力多


 

「益力多」,一個熟悉的名字,內有100億「活性乳酸桿菌」,有益、健康、好味道!

*但要記著「一次過別喝得太多唷!」
曾經有個朋友,他揚言能一次飲15支益力多。於是在慶祝他的生日那一晚,我們買了15支益力多作禮物。好了,他飲了5支,很美味,飲至10支,肚子開始脹了,飲至13支,他終於吐了。。當晚為他準備的燒烤晚會,他只吃了一條腸仔,和13支益力多,原來益力多喝得太多,會飽死的!=.=!

*童年時的回憶
記得兒時每到夏天,我們總喜歡把益力多放入冰格,等到差不多凝結,再把益力多反轉咬下,形成「益力多沙冰」,啜啜啜,透心涼,不知你們又有否試過?

「你今日飲o左未呀?」


 

15 則留言:

  1. 我就係個種揸住支飲管成排一齊飲既人...

    回覆刪除
  2. 以前劲中意饮益力多,不过最多一次都系饮5支,哈~ 真系好中意你既画啊,可以系度分享吓画画心得吗?

    回覆刪除
  3. 回longway, 我都有個男性朋友都鐘意咁飲架~^^,不過對我而言一次飲咁多,太飽了>.<~

    回覆刪除
  4. 回cool milk, 反而我一日入面飲5支都ok.. 一次過飲,未試過唷..hee 多謝您鐘意我的畫呀>v<~ um.. 畫畫心得沒有什麼,只要平時練習多點、觀察多點便可了,大家一起努力吧~ ^o^ p.s. 收到你們的回覆我很開心啊~ 每天也期待著你們的回應~

    回覆刪除
  5. 你畫得好靚好得意 ar!! 我都戒左益力多好多年了~

    回覆刪除
  6. 成排飲先夠氣概~haha~

    回覆刪除
  7. 回LONGWAY, 哈哈.. 咁又係.. 一支對你地來說太小兒科了XDDD 回hayes, 謝謝您~ 另為什麼會驅使你戒益力多?是不喜歡那味道?

    回覆刪除
  8. 我都係成排飲架!

    回覆刪除
  9. 回coco, 厲害@o@~ 我下次又試下先~hee~

    回覆刪除
  10. 讀書時候見過有個女子喺樽底咬開個小洞然後吮來飲... ... 創意十足,不過很不衛生... ...

    回覆刪除
  11. 哈哈"""畫得好得意牙....

    回覆刪除
  12. 回IVY, 多謝您^^ 回MR.Dirty 因為聽聞益力多反轉食d味道會平均d 其實最好雪時掉轉雪就冇問題了

    回覆刪除
  13. 益力多,不錯啊~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  14. 你地同我講野啊

    回覆刪除
  15. 係啊~!!我細個都好鍾意咬個尾飲架~~唸番起都唔知點解~哈哈~~

    回覆刪除