2006年2月8日 星期三

023-朱古力曲奇餅

(因調動關係,022暫未公開發表,現順延至023吧)

這款朱古力曲奇餅,餅裡含有朱古力粒,鬆脆的曲奇,夾雜著濃郁的朱古力,一包有多塊,閒時拿幾塊來充飢,用於辨工室作儲糧也不錯呢!

 

6 則留言:

  1. 這是which牌子?係咪chips choy?定係other?

    回覆刪除
  2. 回傻筠: 哎呀.. 一時忘了牌子名,只記得大約的包裝,稍後覆您~

    回覆刪除
  3. 够朱古力饼好吸引~~~!自从到佐canada就劲中意食甜野,搞到肥佐好多!(喊) 嘻嘻,其实我发现你既blog都几偶然。果时我系computer lab上data堂,做晒assignment后我就上网闲逛。空闲既时候我中意上网浏览人地D blog,其实本人几中意yahoo blog,但系它太地区化,譬如话呢度基本上全部系香港人,好少其它地区既人会系hk yahoo建立自己既blog,唔同于MSN space。

    回覆刪除
  4. 回cool milk: 怪不得你叫我去你的msn blog,不去yahoo blog 了^o^

    回覆刪除
  5. 回傻筠: 已更正了^_^

    回覆刪除