2006年2月2日 星期四

017魚肉捲蛋

「魚肉捲蛋」顧名意義是把蛋捲起魚肉,這個菜十分易做,我也頗愛吃呢>v<~

材料:魚肉、蛋1隻、保鮮紙、豉油少許 (一條量)

1. 煎一塊薄蛋,並拿起備用。

2. 把保鮮紙舖下,把薄蛋平放於保鮮紙上,再均勻地塗上魚肉。(像壽司做法般)

3. 把蛋與魚肉一起捲起,即成1條。

4. 再蒸15分鐘。

5. 用刀切成細份(平均一條切4-6個)

6. 加少許豉油,即成美味「魚肉捲蛋」^_^。

(p.s. 通常4人份量為3條最佳,這菜色用於晩餐十分方便又美味呢~)

8 則留言:

  1. 啊~又幾得意喎!

    回覆刪除
  2. 回longway, 還記得那是我中二時看報紙學的>v<~ 這道菜簡單又好味、平宜又快捷~

    回覆刪除
  3. 如果再加d汁就正爆喇...(我個人喜歡有汁的ccc...)

    回覆刪除
  4. 回longway, 原來佢教係用茨汁來做的,但我那時覺得太雜誌,所以才下豉油

    回覆刪除
  5. 回longway, 原本佢教係用茨汁來做的,但我那時覺得太雜誌,所以才下豉油

    回覆刪除
  6. 回longway, 原本佢教係用茨汁來做的,但我那時覺得太複雜,所以才下豉油

    回覆刪除
  7. 好似唔錯wow~我又try下先~

    回覆刪除
  8. 回魚魚豬, yeah.. 簡單易整又好味

    回覆刪除