2006年2月1日 星期三

016-鹽之魔法

某天去朋友家,吃到他親手烹調的雞翼,就像「必勝客」的雞翼般,很好吃!
問到他的秘訣,原來雞翼本身是有味道的,只要加上少許鹽,均勻的掃上雞翼上,不用再加任何調味料,煎至金黃色,便可以了。這個簡單的菜色,相信難不到你們吧^_^

P.S. 很多時雞翼溶雪不好才弄到沒有味道,下次不訪嘗試用鹽水浸來解凍吧~

 

5 則留言:

  1. 呢個餸我都經常整架

    回覆刪除
  2. 呢個食譜...好細已經識...如果要脆口D...係放鹽後等一陣...雞翼水會浸出黎...用廚房紙印下佢先放入鑊...會冇咁喊同脆口而且D油唔會彈得咁緊要...

    回覆刪除
  3. 回懶喵喵, 哈..謝謝你的寶貴意見^_^ (P.S. 其實我係烹飪白痴的@@..HEE)

    回覆刪除
  4. 多謝你地的分享 等我學識左呢個餸 等我得閒學下先

    回覆刪除
  5. 回折翼天使, ^_^ 試左好唔好味話我知丫

    回覆刪除