2006年1月22日 星期日

007變種蛋撻-葡撻?


很開心今天終於收到第一個朋友的留言,謝謝您啊^_^

 

「葡式蛋撻」在葡萄牙是很普遍的點心,但何時傳起的連澳門人也不知道。還記得葡撻是九十年代才於香港興起的,剛興起時賣葡撻的店鋪到處也是排長龍,然後到處也是葡撻的足跡,不久,又變回平淡了。

葡式蛋撻外酥內軟,加上濃濃奶香,甜甜的,一試難忘。個人較喜歡KFC肯德基的瑪嘉烈葡撻,很香的奶味。雖然一個葡撻的卡路里很高,但不理了,我可以一次吃兩個呢! :P

聽聞最正宗的葡撻始於澳門安德魯餅店,上前澳門旅行時錯過了,真想試試! >.<~

P.S. 圖中的文字寫錯了,請見諒!! >.<~

7 則留言:

  1. 我也好喜歡食KFC的葡撻,皮又薄又夠鬆~~~正!

    回覆刪除
  2. REPLY longway, 謝謝你的回應啊^_^ 最近有冇搵KFC數獨機? 像不錯呢

    回覆刪除
  3. 我每次食KFC都係叫外賣 都淨係為左佢既葡撻...我見你d畫幾靚又幾得意,你做平面設計架?

    回覆刪除
  4. reply longway, 哈..多謝你的讚賞^_^ 我有做過DESIGN,不過依家冇LU~ 想玩下畫下先攪左呢個BLOG~ 哈..你點SREACH我呢度架?我呢度好僻架喎, 介紹多D朋友黎睇丫^O^

    回覆刪除
  5. o係yahoo主頁按 BLOG=>飲食=>烹飪就會見到同烹飪有關連既blog,yahoo會根據你post文章既分類黎分別列出有關bolg

    回覆刪除
  6. 我在經常當葡撻是下午茶。

    回覆刪除
  7. 但係我覺得葡撻好重奶味!,,

    回覆刪除