2006年1月17日 星期二

001-令人懷念的白兔糖



 

白兔糖 -  相信每位八十年代的小朋友也嘗吃過吧! 外裡一層簿簿的衣,吃下去,融化了,漸漸散化陣陣牛奶味...不僅好吃^_^ ,價錢也十分平宜! 大大包,慢慢吃吧~

早前去廣西,發現原來白兔糖有「朱古力味」,味道也不錯呢^_^ 為何香港尚未發現它的存在?

======

聽朋友說,原來白兔糖還有「梅子味」和「紅豆味」,真的令我大開眼界@@

10 則留言:

  1. 白兔糖, 完全勾起哂我d童年回憶, 正呀!

    回覆刪除
  2. 回vee, 還記得小時候以為白兔糖是白兔提煉的..哈哈

    回覆刪除
  3. 雖則我生於80年代,可借我沒試過白兔糖... ...

    回覆刪除
  4. 我小時候媽媽也經常買給我吃......好好味........

    回覆刪除
  5. 记得我最多一次食白兔糖差唔多食左足足一磅!!!停唔住口啊

    回覆刪除
  6. 在大陸, 我食過薄荷味白兔糖, 感覺有點怪.

    回覆刪除
  7. 回carolwm, 噢.原來出左咁多款 回lydia, 嘩.. 很愛白兔糖的女孩 回仙蒂, 我也覺得好好味 回mr. dirty, 噢..那你一定要試試啊

    回覆刪除
  8. 回超級可愛的小花喵~ , 呢個唔係好知lu

    回覆刪除
  9. 而家發現有三聚青氨......
    唔可以食太多了......

    回覆刪除